انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران در گفتگوی اختصاصی اعلام کرد

اجرای پدافند غیر عامل اولویت اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی

اجرای پدافند غیر عامل اولویت اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی
سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه پدافند غیر عامل از موضوعات کلیدی و مرتبط با ایمن سازی است، گفت: دستگاههایی از جمله آب، برق ، گاز باید نسبت به این حوزه توجه بیشتری داشته باشند به خصوص در بخش فرآورده های نفتی هم که کارهای مفیدی انجام شده، تاکید من بر این است که دستگاههای مرتبط بتوانند خود را  ایمن سازی کنند.

وی افزود: در این جلسه بحث پدافند غیرعامل از سوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تهران مطرح شد که مقاوم سازی مخازن ذخیره سوخت در برابر زلزله از سوی این شرکت در حال انجام است و تاکید بر این اصل امروز به عنوان اولویت اصلی استان تهران مورد تاکید قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه دوازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران را پشت سر گذاشته ایم، گفت: تمامی دستگاههای اجرایی گزارش ها و برنامه های خودشان را ارئه کردند و  از جلسات آینده به بعد عملکرد دستگاه ها را در رابطه با برنامه ها را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی کمیته ای تشکیل دادیم که  پیشرفت کاری دستگاههای اجرایی را رصد می کند و در هر جلسه هم پیگیر عملکرد دستگاهها خواهیم بود تا در پایان سال 95 بتوانیم یک نتیجه مثبت و عملی را به اطلاع مردم تهران و ستاد اقتصاد مقاومتی کشور برسانیم.

استاندار در خصوص برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی گفت: این جلسات دارای محسناتی است از جمله اینکه تمامی دستگاهها در این جلسات به تبادل نظر و ارائه پیشنهاد می پردازند و نگاه مدیران نسبت به دستگاههای دیگر کاملا مشخص می شود.

وی افزود: تمامی این گفتمان ها تا کنون بسیار مفید بوده است مثلا در بخش آموزش و پرورش و مبحث فرهنگسازی، کارگروهی تشکیل شذ تا بین بخش آب، برق و گاز بتوانند جلسات و نشستی داشته و از این طریق بتوان به اشاعه فرهنگسازی مصرف پرداخت. یا اینکه در حوزه راه آهن، راه اندازی قطار حومه و چگونگی آن را رصد می کنیم تا زمان اجرای آن مشخص شود.

هاشمی بیان کرد: در مجموع باید بگویم برگزاری این جلسات تا کنون بسیار مثبت و مفید و حضور دوستان هم جدی بوده است و امیدواریم در آینده در بخش اجرا هم بتوانیم شاهد پیشرفت بسیار خوبی در دستگاهها  باشیم.

انتهای پیام

https://thmporg.ir/vdcfitdmaw6dj.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما