انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
عدالتی: نشست با روسای کمیته  های برنامه ریزی شهرستانهای  ۱۶ گانه استان
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در حاشیه برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان های استان تهران گفت: جلساتی با هدف هم فکری و همسویی و همراهی روسای کمیته های برنامه ریزی شهرستان های شانزده گانه استان تهران در یک برنامه بسیار فشرده طی سه روز در سازمان برگزار شد که هدف اصلی بررسی تحقق اسناد توسعه استان بود.

وی افزود:از روزی که ما سند توسعه را تصویر، تدوین، تصویب و ابلاغ کردیم نمی خواستیم صرفا یک مستند به مستندات کشور اضافه کنیم بلکه می خواستیم یک اتفاق مهم به صورت دائمی در استان شکل بگیرد.

عدالتی گفت: خوشبختانه با حضور ریاست سازمان همه جلسات برگزار شد و فرمانداران همه حضور داشتند و تمام مسائل شهرستان ها برش پروژه های مربوط به سال 99 با همفکری و با همراهی دوستان  اتفاق افتاد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: طی هفته های آتی ابلاغ های استان را انجام خواهیم داد و انشاالله به سمتی برویم که هر آنچه که در قالب مولد سازی دارایی های دولت و ظرفیت هایی که فرمانداری ها دارند اتفاق مؤثری رخ دهد.

https://thmporg.ir/vdcj.tetfuqexosfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما