انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استان تهران رتبه نخست تعداد گاوداری های صنعتی کشور را دارد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، براساس نتایج آمارگیری از گاوداری های صنعتی استان تهران در سال 98 که از سوی معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت استان تهران منتشر شده است، این استان از نظر تعداد و ظرفیت گاوداری های صنعتی در رتبه اول کشور قرار دارد و به تنهایی 15/6 درصد از  تعداد گاوداری های صنعتی کشور و 26/1 درصد از ظرفیت این واحدها در کل کشور را در خود جای داد است.

پس از استان تهران، استان های اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب با 2772 و 2696 واحد در رتبه های بعدی قرار دارند. کمترین تعداد گاوداری های صنعتی در کشور مربوط به استان ایلام با 115 واحد می باشد.

گفتنی است؛ آمارگیری از گاوداری های صنعتی با سه هدف بهنگام سازی فهرست گاوداری های صنعتی، تهیه اقلام مورد نیاز حساب های ملی و تولید آمارهای مهم در این رشته فعالیت از تاریخ 15 مهر لغایت 11 آبان 1398 با طراحی و نظارت مرکز آمار ایران در همه استان های کشور در دستور کار قرار گرفت. در اجرای این طرح آماری که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به اجرا درآمد، از 41 نفر نیروی انسانی (آمارگیر، بازبین و کارشناس) استفاده شد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdca.inek49n6o5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما