انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
آغاز بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی پایتخت
نصرالله ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: بررسی کارشناسی مستندات عملکردی سال 94 دستگاههای اجرایی استانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران آغاز شده است.

وی افزود: پس از ورود اطلاعات عملکردی شاخص های عمومی و اختصاصی توسط واحدهای استانی به سامانه مدیریت عملکرد ستاد دستگاه و بررسی و تایید اولیه ستاد، اطلاعات از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به سامانه نظام مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها منتقل شده است.

ابراهیمی ادامه داد: این معاونت با همکاری کارشناسان زیر مجموعه، بررسی مستندات عملکردی 70 دستگاه اجرایی استان در دو بخش عمومی و اختصاصی را آغاز کرده است که با توجه به زمانبندی فرآیند، بازه زمانی 5 روزه جهت درج اعتراض به امتیازات کسب شده برای دستگاههای اجرایی در نظر گرفته می شود و سپس نتایج نهایی ، در شورای راهبری توسعه مدیریت استان مطرح و از برگزیده ها در مراسم جشنواره شهید رجایی که در هفته دولت برگزار خواهد شد تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته ابراهیمی، بر اساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی، از 3 دستگاه که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین 6 دستگاه که بالاترین امتیاز را در محورهای شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی کسب کرده اند ، در هفته دولت قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام

https://thmporg.ir/vdcebv8xijh87.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما