انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معرفی ۱۲۴ طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات|پرداختی بانک ها ۲۰ درصد!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، یداله صادقی مدیرکل صمت استان تهران در جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران با ارائه آمارسال جاری گفت: هم اکنون از نظر تعداد ارائه تسهیلات با هدف رونق تولید و اقتصاد مقاومتی جایگاه دوم کشور هستیم و عملکرد نظام بانکی استان تهران خوب بوده اما صد در صد محقق نشده است.

وی افزود: در موضوع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بودجه ۹۷، سیستم کمی سختگیرانه تر شده و حالا با آیین نامه صدور دسته چک اگر متقاضی چک برگشتی داشته باشد باید مجوز شورای تامین استان همراه با اشتغال ۱۰۰ نفر و محصول آن صادراتی باشد را داشته باشد تا با وام و تسهیلات او موافقت شود. پیشنهاد من این هست که به آیین نامه قبل بازگردد و مشوق هایی انجام شود.

صادقی اظهار کرد: فعلا ۲۰ درصد منابع در کل کشور تخصیص یافته که باید ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد شود که نشان می دهد تهران را استانی برخوردار لحاظ کرده اند. این در حالی است که اگر طرح های نیمه تمام اجرایی شود آمار اشتغال بالایی خواهیم داشت. 

مدیرکل صمت استان تهران گفت: تاکنون ۱۲۴ طرح به بانک ها با مبلغ اعتبار  ۸۸۶ میلیارد تومان ابلاغ کردیم که ۲۰ درصد از این مبلغ اختصاص یافته است‌.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcg.t9xrak9ntpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما