انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
۳۲ پروژه ویژه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال باید به اتمام برسد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت اله ترکی در پنجاه و چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مبنی بر معرفی پروژه های اولویت دار استان در اسفند ماه سال گذشته، اظهار کرد: پس از این دستور، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مکلف شد تا ۳۲ پروژه خاص اولویت دار را که از سوی دستگاه های اجرایی معرفی میشوند پس از بررسی و پالایش به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ارائه کند.

وی افزود: حفظ اشتغال موجود و مولد، بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر، بهبود شرایط اقتصادی و مقابله با تحریم از جمله محورهای انتخاب ۳۲ پروژه خاص اقتصاد مقاومتی استان تهران بود که خطوط راهنمای ستاد کشوری برای رفع چالش های اقتصادی مورد هدف قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بیان کرد: تاکنون دو استان کشور که یکی از آن ها تهران است پروژه های خود را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی کرده اند.

ترکی گفت: از میان ۳۰ پروزه معرفی شده به کشور، ۲۶ پروژه که متعلق به دستگاه های جهاد کشاورزی، صمت، شرکت شهرک های صنعتی و میراث فرهنگی و گردشگری است مورد تصویب قرار گرفته است. این در حالی است که برخی دستگاه های اجرایی هنوز پروژه های خود را به استان معرفی نکرده اند، ظرفیت استان تهران بیش از این تعداد است و باید افزایش یابد.

وی اعلام کرد: دستگاه های اجرایی که تاکنون موفق به ارایه پروژه خود نشده اند، تا یک هفته فرصت دارند پروژه های خود را انتخاب و به استان اعلام کنند. 

ترکی افزود: امسال از ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی، گروهی ویژه بازرسی، رصد و بازبینی پروژه های خاص ایجاد شده بنابراین لازم است دستگاه ها، این اقدام را جدی بگیرند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdci.uarct1a5zbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما