انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تلویزیون ۲۰ درصد برنامه هایش را باید به اقتصاد اختصاص دهد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سیدحسین هاشمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که در محل سالن جلسات گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد گفت: از ابتدای انقلاب خروج از اقتصاد تک محصولی نفت مطرح بود و طی این سال ها در بخش های مختلف صنعت حرکت هابزرگی انجام شده است.

وی ادامه داد: در انقلاب مصارف خانگی اکثرا وارداتی بود در حالیکه اکنون به نقطه صادرات حتی به کشورهای اروپایی دست یافته ایم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی خود اتکایی است عنوان کرد:به این معنا که باید به توان داخلی خود متکی باشیم.

هاشمی با بیان اینکه نعمت های زیادی در کشورمان در کنار نیروی انسانی قوی وجود دارد تصریح کرد:نقش مردم به عنوان نقش اول در توسعه باید فرهنگ سازی شود.  در 8 سال دفاع مقدس در کنار رهبری داهیانه امام خمینی(ره) نقش مردم مهم بود و اگر نقش مردم را در منابع کاری مولد حرکت دهیم به توسعه دست می یابیم که این موضوع باید فرهنگ سازی شود.

استاندار تهران به اهمیت رسانه بویژه صدا و سیما در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:  فرهنگ سازی از وظایف صدا و سیما است وتلویزیون 20 درصد برنامه هایش را  باید به اقتصاد اختصاص دهد که با این میزان می توان در حوزه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرد.

استاندار تهران ادامه داد:سازمان های تبلیغاتی زیادی برای فرهنگ سازی در اختیار است اما خروجی ضعیف در این حوزه شاهد هستیم.  دستگاه ها همکاری کنند تا استان تهران در بخش فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی کشوری قرار بگیرد .

هاشمی در پایان افزود:کمیته ای برای توسعه اقتصاد مقاومتی در استان تهران ایجاد شده است که دستگاه های مرتبط در بخش فرهنگی می توانند نظرات خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی به این کمیته ارایه دهند.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcbuab5prhb5.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما