انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استان تهران ۳۳ موسسه آموزشی ویژه کارکنان دولت دارد
« محمدرضا همایی ابیانه» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اظهار کرد: در نیمه اول سال 98، مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری با هدف واگذاری فعالیت های دولتی به بخش خصوصی و کمک به اشتغال زایی پایدار، اقدام به تشکیل 3 کمیته اعتبارسنجی کرد.

وی افزود: یکی از وظایف 3 کمیته اعتبار سنجی، تایید صلاحیت موسسات آموزشی کارکنان دولت است. 

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری با بیان اینکه مدت اعتبار گواهینامه فعالیت موسسات 3 ساله است، گفت: تا فروردین ماه سال 98، 27 موسسه آموزشی کارکنان دولت دارای صلاحیت، در استان وجود داشت که 7 موسسه از آن ها، تمدید مجوز نکرده اند و تعداد آن ها تا امروز به 33 موسسه رسیده و تا ماه آینده، 6 موسسه دیگر هم اضافه می شوند.

به گفته همایی، هر موسسه ای می تواند برای دریافت گواهینامه فعالیت به مرکز مراجعه کند، اما اخذ آن، مشروط به انطباق شرایط  موسسه براساس قوانین است.

وی اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی می توانند آموزش کارکنان خود را به این موسسات دارای صلاحیت واگذار کنند.

همایی با بیان اینکه استان تهران پس از مازندران رتبه دوم موسسات آموزشی کارکنان دولت در کشور را دارد، بیان کرد: 110 تا 130 موسسه آموزشی کارکنان دولت در کشور وجود دارد که بین یک سوم تا یک چهارم آن ها، متعلق به استان تهران است. این در حالی است که 14 استان کشور حتی یک موسسه هم ندارند.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان تهران همچنین افزود: ما مدیران عامل موسسات آموزشی را همکار خود می دانیم چرا که این موسسات تنها حقوق بگیر ما نیستند، آن ها محدویت های دولتی ها در پرداخت حق تدریس را ندارند و می توانند از بهترین اساتید، نرم افزارهای آموزشی و به روزترین روش های تدریس بهره گرفته و کیفیت تولید محتوا و آموزش را افزایش دهند.

همایی گفت: ارتباط موسسات آموزشی پس از اعتبارسنجی قطع نمی شود، آن ها مکلف هستند گزارشی از فعالیت ها( تقویم آموزشی، تعداد افراد شرکت کننده، اساتید، لیست نمرات، ارزشیابی کلاس و ..) به ما ارائه کنند، اضافه بر آن، بازدید هایی دوره ای و سرزده از موسسات توسط مرکز  آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران هم انجام می شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcb.fb5urhb8aiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما