انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
 سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور متولي و مسؤول توسعه كشور است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور با اعلام اين مطلب در جمع كاركنان سازمان افزود: از يادهم آبان‌ماه سال‌جاري تاكنون مدت زمان زيادي نمي‌گذرد اما شما خواهران و برادران بزرگوار من در سازمان نشان داديد كه در مدتي محدود، كاري بزرگ و سترگ را به انجام رسانديد.

 وي با تقدير از زحمات و خدمات مجموعه سازمان اظهار داشت: هيچ كدام از كارهايي كه شما در اين مدت محدود انجام داديد، متعلق به قبل نيست و همه كار و فعاليت توليدي
و قابل تقديس است.

وي گفت: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور با وجود تمام تغيير و تحولاتي كه در آن به وقوع پيوست، هيچ‌گاه خود را گم نكرد و نشان داد كه همواره با قدرت و قوت عمل مي‌كند.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور با تأكيد بر اين موضوع كه جايگاه فعلي كشور در شأن ملت بزرگوار ايران نيست، اظهار داشت: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، متولي و مسوول توسعه كشور است و هيچ نهادي جز سازمان نمي‌تواند كشور را به جايگاه در خور ملت ايران برساند.

وي افزود: اگر فرزندان اين مرز و بوم در چنين هواي آلوده‌اي نمي‌توانند در مدرسه حاضر باشند و اگر مردم در عرصه اقتصادي با مشكلات و تنگناهايي مواجه هستند، مسؤوليت فائق آمدن بر آن با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور است
و اين سازمان با اختيارات وسيعي كه دارد، بايد پاسخگو باشد.

دكتر نوبخت با بيان اين موضوع كه برنامه ششم توسعه مسأله‌ آمدن بر محور است، گفت: اين برنامه شامل هدف‌هاي كلي است و در حدود ۱۲ موضوع فرابخشي و ۱۶ موضوع بخشي در آن ديده مي‌شود.

وي با بيان اين نكته كه با محوريت منابع نمي‌توانيم همه مسايل و مشكلات كشور را حل كنيم، افزود: برنامه ششم توسعه مسئله محور است و اميد داريم با تلاش مضاعف بتوانيم توسعه كشور را شتاب بخشيم.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور با اشاره به آغاز اجراي برجام گفت: رخداد عظيمي است و همه ما مي‌دانيم كه تحريم‌ها چقدر سنگين و پرهزينه بود و ملت ما روزگاران سختي را سپري كردند، بنابراين هيچ كاري با اهميت‌تر از اين نبود كه زنجيره تحريم‌ها را پاره كنيم، عنايت خداوند و لطف حق متعال يار و ياور كشور شد تا اين رخداد عظيم به وقوع بپيوند.

دكتر نوبخت با استناد به اظهارات رئيس‌جمهور محترم در جلسه هيأت وزيران مبني بر اين كه فرصت‌ها كوتاه و گذرا است، از تمام مديران و كاركنان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور خواست كه در هر بخشي كه به فعاليت اشتغال دارند، كارهاي اولويت‌دار را مشخص كنند و در مسير اين اهداف با همت و سرعت گام بردارند تا مردم در كوتاه‌مدت آثار شيرين رشد و توسعه را نظاره كنند. 

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcjufe8suqe.zf.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما