انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استقبال جامعه صنعتی و آکادمیک از کنفرانس جذاب BIM دلگرم کننده بود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «اقبال شاکری» در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی BIM در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت تهران اظهار کرد: کنفرانس مدل سازی اطلاعات ساختمان در 10 و 11 اردیبهشت ماه برگزار شد، واقعا هم انتظار نداشتیم با شرایط موجود اقتصادی، کنفرانس گریزی و کم کردن هزینه ها این حجم استقبال وجود داشته باشد.

وی افزود: شور و شوق و حضوری که ثبت نام کنندگان از جوامع حرفه ای و صنعتی و آکادمیک داشتند دلگرم کننده بود، حتی در جلسات و کارگاه های آخرین روز هم استقبال کردند و این نشان میدهد، BIM موضوعی مورد علاقه است و فناوری جذابی است. همچنین این تکنولوژی در حد کارشناسی ارشد است و همه کسانی که کار بزرگی می کنند جذب این مدل سازی میشوند.

دبیر دومین کنفرانس بین المللی BIM گفت: در بعضی کنفرانس ها موضوعاتی مطرح میشود که به رتبه افراد در عمل ارتباط پیدا نمی کند اما BIM با رتبه افراد عجین است و افرادی که کارهای حرفه ای صنعتی و برجسته آکادمی اجرایی می کنند باید ورود کنند. موضوعی که در این زمینه دسترسی پیدا کردیم و امیدواریم کنفرانس سوم نتیجه بیشتر و بهتری در بر داشته باشد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcj.aevfuqehvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما