انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نهایی شدن  سندآمایش و توسعه پایتخت در نیمه اول سال ۹۵
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران mbot.ir نعمت الله ترکی در حاشیه بازدید استاندار تهران از سازمان مدیریت و برنامه ریزی پایتخت اظهار داشت: از ابتدای احیای سازمان مدیریت 3 هدف احیا، تثبیت ساختار نیروی انسانی و برنامه ریزی و توسعه را دستورکار قرار دادیم و تاکنون بیش از 95 درصد سازمان تثبیت شده است.

وی افزود: بخش تخصصی سازمان از ابتدای سال 95 دو کار تدوین سند آمایش و توسعه استان را دستور کار قرار داده و تا پایان شهریور ماه سند آمایش و تا 25 خردادماه سند توسعه استان را نهایی می کنیم.

ترکی با اشاره به شعار سال 95 از سوی مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی به دستور و ریاست استاندار و دبیری بنده تشکیل شده و جلسات آن هر 15 روز یکبار برگزار می شود، کارگروه های این ستاد را مشخص کرده ایم و 10 محور کلیدی برای آن تدوین شده است.

تركی مشكلات ساختار اداری و منابع انسانی استان را یكی از اولویت های رسیدگی دانست و  گفت: در یک برنامه عملیاتی نیروهای انسانیِ دستگاه های اجرایی از لحاظ کمبود و مازاد و پست های بلا تصدی ساماندهی می شوند که نحوه چگونگی آن را در یک گزارش به استاندار ارائه خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین به توانمندی كاركنان و مدیران سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت: با اینکه 170 نیرو در سازمان داریم اما توان آن ها بیش از تعداد آن ها است که با همکاری آن ها توانستیم سال 94 را با وجود تنگناهای مالی با موفقیت پشت سربگذاریم تا جایی كه 50 درصد بودجه عمرانی تخصیص یافت و در هزینه های جاری دستگاه ها نیز 100 درصد تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcicwaz2t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما