انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
۳۲ پروژه اولویت دار دستگاه های اجرایی در دستور کار سال ۹۸
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران، عصر چهارشنبه، پنجاهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران به ریاست «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران، دبیری «نعمت اله ترکی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و حضورمدیران کل دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

ترکی در ابتدای این جلسه مدل پیشنهادی رونق تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان  کردن اقتصاد، تکمیل زنجیره ارزش و بهبود تراز تجاری در استان تهران را ارائه کرد و اعضای جلسه پیشنهادات و نظرات خود را پیرامون این موضوع و معرفی پروژه هایی با این مشخصات ارائه کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین در این جلسه اعلام کرد: در سال 98 قرار است پروژه هایی ویژه رونق تولید با مدت زمان اجرای یک سال در نظر گرفته شود. به همین منظور 32 پروژه (مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان) برجسته و اولویت دار استان در نظر گرفته شده که کاربرگ ویژه آن در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد و تا خردادماه نهایی می شود.

وی با بیان اینکه پروژه ها باید هدفمند انتخاب شوند، افزود: مراحل پیشنهادی اجرای پروژه به شکل گام به گام تقسیم بندی شده است.

در بخش دوم جلسه دبیر جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران پروژه های خاص اقتصاد مقاومتی استان را اعلام و مدیران دستگاه های اجرایی آخرین وضعیت پروژه و درصد تحقق آن را ارائه کردند.

https://thmporg.ir/vdcf.ydyiw6d1mgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما