انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دنیا فهمید که سپاه ایران مردمی است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی در جمع معاونان و کارشناسان و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اقدام بی خردانه ترامپ مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران ایران در لیست گروه های تروریستی گفت: آنقدر این اقدام کودکانه بود که دنیا هم آن را محکوم کرد. اما نکته قابل تامل این است که رهبر انقلاب هم به آن اشاره کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنان قدرت و نفوذی دارد که بزرگترین و قدرتمندترین کشورهای جهان در برابر این قدرت احساس ضعف و کوچکی و خطر می کنند.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس با همین اسلحه های ژ۳ و کلاشینگف مبارزه می کردیم چون در تحریم بودیم اما به گفته امام راحل جنگ برای ما نعمت بود و حالا در حوزه دفاعی و نظامی حرفی برای گفتن داریم.

ترکی اظهار کرد: یکی از همین شبکه های خبری حامی سیاست های آمریکا در نظر سنجی گفته بود که 90 درصد مخاطبانش اقدام آمریکا علی سپاه ایران را محکوم کرده و اقدامی نادرست عنوان کرده اند که این نشان می دهد که دنیا هم می داند ایران هیچ وقت با قدرتی که دارد به خاک و مرز و کشوری تجاوز نمی کند. سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران همیشه در کنار مردم و برای مردم هستند که در حوادث و سیل اخیرهم شاهد این رشادت ها و خدمتگذاری ها بودیم.

https://thmporg.ir/vdci.vazct1avubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما