انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
برخی مسئولان منتظر خدمات دولت هستند؛ این روش نشدنی است!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «نعمت اله ترکی» در حاشیه بازدید از طرح و پروژه های شهرستان پیشوا درباره کاهش تصدی گری دولت اظهار کرد: رویکرد دولت در واگذاری پروژه ها مشخص است، طبق تبصره 19 قانون بودجه سال 97، هر پروژه نیمه کاره ای باید واگذار شود.

وی افزود: در استان تهران، 2850 پروژه قابل واگذاری وجود دارد. دولت دو مجوز طبق تبصره 19 به استان ها ابلاغ کرد تا تصدی گری دولت را در پروژه ها کم کند. در استان تهران هم به کل دستگاه های اجرایی اعلام کردیم.

ترکی درباره پروژه نیمه کاره مجموعه ورزشی و استخر پیشوا و نحوه ادامه کار گفت: بخش خصوصی در پیشوا برای این پروژه زحمت زیادی کشیده است. ما از آن ها درخواست کردیم تا مابقی هزینه های ساخت را اعلام کنند تا در قالب تبصره 18 برای گرفتن تسهیلات به دولت معرفی شوند. حتی دولت در این تبصره کمک بلاعوض هم در نظر گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه ما مطالبه گر مسائل شهرستان و پیشرفت آن هستیم و مسئولان باید به ما پاسخگو باشند، گفت: روحیه برخی مسئولان شهرستانی این گونه است که باید بنشینند تا دولت منابع، خودرو و نیروی انسانی را بفرستد، این روش نشدنی است.

وی افزود: گزارش اقدامات انجام نشده در شهرستان باید از سوی رسانه های شهرستانی اعلام و رسانه ای شود تا مسئولان برای حل آن اقدام کنند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcd.z0f2yt0jsa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما