انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اجرای ۱۲۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در استان تهران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران mbot.ir حسن کریمی گفت: سال گذشته یکی از دشوارترین سال ها از نظر تنگناهای مالی بوده است. علی رغم مشکلات و کمبودهای اعتباری و درآمدی، آمارها نشان می دهند در سال ۹۴با توجه به سیاستگذاری استاندار تهران شاهد رشد قابل توجهی در معاونت امور عمرانی در مقایسه با سال های ۹۲ و ۹۳ بودیم.

کریمی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری های استان در سال ۹۲ حدود ۹۹۰ میلیارد تومان بود گفت: در سال ۹۳ بودجه ۴۱ شهرداری استان تهران به جز شهرداری تهران، ۱۴۰۰ میلیارد تومان بود.

وی بودجه شهرداری های استان تهران در سال ۹۴ را ۱۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بودجه شهرداری های استان تهران در سال ۹۳ نسبت به ۹۲، ۴۱  درصد رشد و سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ حدود ۲۰ درصد رشد داشته است.

معاون عمرانی استانداری تهران در ادامه با اشاره به آمار صدور پروانه ساخت در استان تهران گفت:در سال ۹۳، ۵ هزار و ۴۰۰ عدد پروانه ساخت صادر شده که معادل ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع زیربنا است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۴ با کاهش صدور پروانه ساخت مواجه بودیم که عدد ۴۹۰۰ پروانه معادل ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع زیربنا را نشان می دهد.

کریمی با بیان اینکه درسال ۹۲، ۷۸۲ پروژه عمرانی در سطح استان انجام شده است عنوان کرد: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار و یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع زیربنا برای این پروژه ها اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۳ یکهزار پروژه با اعتبار ۵۱۴ میلیارد تومان و ۳ میلیون مترمربع زیربنا اجرا شد تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال ۹۴ در سخت ترین شرایط مالی قرار داشتیم توانستیم یک هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در ۲ میلیون مترمربع زیربنا در استان تهران اجرا کنیم که با ۸ درصد افزایش نسبت به سال ۹۳ مواجه هستیم.

معاون عمرانی استانداری تهران در پایان با اشاره به وجود همدلی و همکاری میان مجموعه عمرانی استانداری تهران گفت: هنوز به خواسته دولت در این حوزه دست نیافتیم و امیدواریم در سالجاری نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت برای تحقق رسالت مان تقویت شود.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdchtqnzd23n-.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما