انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیش بینی افزایش ۲۰هزار مشترک تهرانی  گاز در سال ۹۵
یعقوبعلی حسین نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره عرضه میزان مصرف گاز در سطح استان اظهار داشت: در سال 94 همچون سال 93 پیش بینی بود در تهران حدود 22 میلیارد متر مکعب گاز عرضه شود که معمولا از میزان گاز عرضه شده در استان تهران، 50 درصد متعلق به بخش خانگی، 25 درصد بخش نیروگاه ها و ده درصد بخش صنایع و... است.
 در سال 94 بالغ بر 180 هزارمشترک جدید در مدارمصرف گاز قرار داده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: پیش بینی این است برای سال 95 حدود 200 هزار مشترک در مدار مصرف گاز قرار بگیرند. بر اساس پیش بینی انجام شده، تلاش می کنیم در سال جاری تمام روستاهای باقیمانده واجد شرایط را که بیش از بیست خانوار و یا بیش از 100 نفر جمعیت دارند در سطح شهرستان های 16 گانه استان تهران به نتیجه برسانیم واین مهم در طول سال 95 محقق می شود.

حسین نیا یکی دیگر از الویت های سال 95 شرکت گاز پایتخت را مقاوم سازی و شریان های گاز در سطح استان عنوان و تصریح کرد: مقاوم سازی شریان های گاز فعلا برای تهران بزرگ شامل شهرستان شمیرانات ، ری و اسلامشهر است.

وی گفت: در چهار سال گذشته حداقل به طور متوسط 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش صورت گرفته است.

حسین نیا بیان داشت: تاکنون بیش از 60 درصد اقداماتی که برای مقاوم سازی اعم از لوله های گاز، ایستگاه ها وساختمان های مورد نیاز و شیرهای گاز در زیر زمین انجام شده و امیدواریم در دو سه سال آینده به نتیجه صد درصد برسد.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcebe8zijh8p.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما