انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اقدامات سازمان مدیریت و فرماندار| خبرهای خوش برای دانش آموزان اسلامشهر
مسعود مرسلپور در گفتگو با پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: مديريت راه و شهرسازي منطقه جنوب غرب تهران مکلف شده، کل اراضي با کاربري آموزشي در سطح شهرستان اسلامشهر را برابر ضوابط و مقررات قانوني به آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر واگذار کند.

وی افزود: با توجه به مکاتبات صورت گرفته و پيگيريهاي به عمل آمده از سازمان مديريت تهران، پس از واريز اعتبار مربوطه به حساب آموزش و پروش، اداره آموزش و پروش شهرستان اسلامشهر، بلامانع بودن صدور پايانکار پروژه مسکونی امین پژوه را به شهرداري اسلامشهراعلام خواهد کرد و هر گونه اختلاف ريالي و مبنايي نیز با حکميت فرمانداری شهرستان بررسي و رسيدگي می شود.

همچنین مديريت راه و شهرسازي جنوب غرب تهران، طي مهلت دو هفته نسبت به حل مشکلات و موانع موجود مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک امام حسين(ع) و تحويل پروژه به آموزش و پرورش اسلامشهر اقدام می کند.

فرماندار اسلامشهر اظهار کرد: در مورد سه پروژه مسکوني احداث شده توسط اداره کل راه و شهرسازي استان تهران در سطح شهر اسلامشهر شامل پروژه ۶۴۰ واحدي تامين اجتماعي در زرافشان، ‌پروژه ۹۸۰ واحدي جانبازان قائميه و پروژه ۲۸۰ واحدي باغ بهزيستي، اداره کل راه و شهرسازي استان تهران طي مهلت 30 روزه نسبت به اجراي تعهدات تامين فضاي آموزشي مورد نياز، احداث مدارس و... توافقات لازم  را با آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرمنعقد و اجرايي می شود.

https://thmporg.ir/vdce.w8zbjh8pe9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما