انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
راه اندازی فاز اول «پایانه صادراتی» گل و گیاه اسلامشهر
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نعمت الله ترکی" در حاشیه چهل و هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع اشتغال مورد بحث در این جلسه اظهار کرد: به طور کلی دو ظرفیت اشتغالزایی در استان تهران وجود دارد که یکی از این بخش ها، خروجی طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش های صنعت، معدن و تجارت، حوزه گردشگری، حوزه کشاورزی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و حوزه شهری،و ایجاد 12 هزار شغل در استان تهران بود.

وی از راه اندازی فاز اول پایانه صادراتی گل و گیاه در اسلامشهر خبر داد و افزود: حدود یک میلیارد و 500 میلیون گل شاخه بریده در استان تهران وجود دارد که مقام اول کشور را کسب کرده است لذا توزیع و صادرات گل استان تهران بسیار مهم است، این پایانه تا پایان سال 98 تکمیل خواهد شد.

ترکی همچنین از پیگیری راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان تهران گفت و ادامه داد: در این جلسه مصوب و مقرر شد جانمایی پایانه در شهرستان هایی مانند شهرستان های جنوبی استان تهران که از ظرفیت تولیدی بالایی برخوردار هستند در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به طرح گردشگری و بوم گردی شهرستان شمیرانات اشاره و اظهار کرد: هفت نقطه گردشگری در حوزه شمیرانات شناسایی شد، این پروژه ها بیشتر در قالب طرح گردشگری، بوم گردی و حوزه توسعه روستایی است و بخشی از آن هم در حوزه گردشگری و تفریحی در قالب حوزه ورزش و جوانان است. با توجه به ظرفیتی که شهرستان شمیرانات در پیست دیزین و مجموعه ورزشگاه ها دارد این اقدامات در آنجا انجام خواهد شد.

ترکی اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد از جلسات آینده به صورت بخشی نتایج و عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب پروژه هایی که اجرا کردند و میزان بهره وری از این پروژه ها به صورت تخصصی در دستور کار قرار بگیرد تا پایان کار خروجی مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcb.gb8urhb0fiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما