انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران: کارهای انجام شده در سازمان مدیریت را ارزشمند می دانم
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مدیران این سازمان با انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران دیدار و گزارش اقدامات این سازمان در سال جاری را ارائه کردند.

محسنی بندپی در این جلسه گفت: لازمه مدیریت داشتن آمار و اطلاعات لازم است. ما ایرانی ها به طور فردی افراد هوشمندی هستیم و پس از چینی ها برترین دانشجویان جهان را داریم اما در کارتیمی باید خود را تقویت کنیم. متاسفانه میزان کمی از برنامه ها اجرایی شده که باید روی اجرای دقیق برنامه ها بیشتر کار کنیم.

سفری به مکزیک داشتم. با اینکه این کشور از نظر توسعه یافتگی بسیار عقب است اما هر شهروندی پرونده اقتصادی- سلامت- اجتماعی- علمی و ... داشت و همین داشتن پرونده می تواند ما را در توزیع مناسب هدفمندی یارانه ها کمک کند. الان ما می خواهیم در استان تهران ۳ دهک را حذف کنیم چه ابزاری داریم؟ چه قدرت و آماری در دست ما است؟ این در حالی است که رهبر انقلاب بارها و بارها موضوع اشتغال و معیشت را در بودجه تاکید کردند.

استاندار تهران اظهار کرد: تهران بزرگترین شهر سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور است که فقط 3.3 میلیون بیمه شده دارد و هر شهرستان این استان خودش به اندازه یک استان است که باید برای این وضعیت فکر اساسی کرد. بنده کارهای انجام شده در سازمان مدیریت را ارزشمند می دانم چون رهبری فرمودند وقتی کار درست و اصولی و قانونی را شروع می کنید حتما مدیران با مشکل مواجه می شوند و حرف می خورند اما مهم آن است که ریل گذاری می شود.

محسنی بندپی تفکیک صف از ستاد را بسیار مهم در مدیریت تهران عنوان کرد و گفت: کیفیت بخش عمرانی و پیمانکاری تهران باید افزایش یابد. چراکه به قول یک بزرگی که می گفت من آنقدر پولدار نیستم که کالای ارزان بخرم.

https://thmporg.ir/vdcc.4qsa2bqpmla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما