انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رونمایی از ۲ سند مهم استان تهران تا ۱۰ روز دیگر
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی در جلسه دیدار مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با محسنی بند پی استاندار جدید تهران گفت: در حوزه توزیع منابع انسانی چالش های زیادی در تهران داشتیم. مثلا میراث فرهنگی تهران ۳۰۰ نیرو ستادی داشته اما مثلا در فلان شهرستان فقط ۲ نیرو متمرکز بودند. جلسه ای با آقای انصاری معاونت رئیس جمهور داشتیم و قرار شد تا از همه دستگاه های اجرایی استان تهران ساختار و شرح خدمات بخواهیم و آن را بازتعریف کنیم.

مثلا فرمانداری تهران با ۹ میلیون جمعیت چرا باید 70 کارمند داشته باشد در حالی که شهرداری تهران برای همین شهر 22 شهرداری در ۲۲ منطقه تعریف کرده است. اگر قراراست فرماندار تهران این شهر را اداره کند چه ساختاری باید فرمانداری داشته باشد؟

برای این مهم با دانشگاه تربیت مدرس کمیته کارگروه تخصصی توسعه منابع انسانی تشکیل دادیم تا ساختارها بر اساس جمعیت و نوع خدمات تعریف شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی تهران گفت: طی توافق با دانشگاه تهران تیم ۲۲ نفره ای از اساتید دانشگاه روی این سند کار تخصصی شده که پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان تهران به شورای عالی آمایش ارسال می شود.

ترکی همچنین در مورد تدوین سند توسعه استان تهران اشاره کرد و گفت: ظرفیت ها و چالش های ۱۶ شهرستان تهران را احصا کردیم و با هر شهرستان جلساتی داشتیم و با تطبیق برنامه ششم سند توسعه استان تهران تدوین شد. هم اکنون این سند در مرحله انتشار قراردارد و تهران نخستین استانی است که این کار مهم را اجرایی کرده است. این سند تا ۱۰ روز دیگر آماده ابلاغ و توزیع است و فرمانداران نباید اجازه دهند مدیران از این سند خارج شوند.

 

https://thmporg.ir/vdca.an6k49nmm5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما