انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بسیج مقدمه پیروزی ملت ها بر استکبار جهانی است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "سید علی اکبر قاضی" در مراسم بزرگداشت روز بسیج در نمازخانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: حرکت پیغمبر اسلام در طول 23 سال در جامعه ای با بدترین قوم و ملت و مردمی که نه قانون و نه انسانیت دارند دنیا را تغییر داد.

وی با برشمردن برکات حضور پیامبر در جمع مردم زمان خود، افزود: پیامبر اسلام (ص) در جامعه ای راهبری می کرد که مردمانش مفتخر به زنده به گور کردن دختران بودند.

رئیس حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: موفقیت حرکت پیامبر جز با حرکت بسیجی وار او و یارانش ممکن نبود.

قاضی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، افزود: سال هاست دشمنان جمهوری اسلامی تا حد مرگ مردم و نظام را نشانه گرفته اند اما 40 سال محاصره اقتصادی آن ها برای چیدن بال و پر ملت ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه بسیج مقدمه پیروزی ملت ها بر استکبار جهانی است، اظهار کرد: بیهوده نبود که امام راحل فرمود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. 

رئیس حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به فرمایشی از امام حسین (ع) در زمینه مدیریت اشاره کرد و گفت: کوتاه ترین جمله مدیریتی و خودسازی از "امام حسین" (ع) است که فرمود "ان الحیاه عقیده و جهاد" زندگی چیزی نیست مگر اعتقادی که تو داری و مقاومتی که بر اساس آن اعتقاد انجام می دهی. این گفته در حالی است که بسیاری از کتاب های مدیریتی که در دانشگاه های ما تدریس می شود از سوی غربی ها نوشته شده و با فرهنگ ما همخوانی ندارد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.xnzt23nmqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما