انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بررسی ۴ هزار پرونده صلاحیت پیمانکاری؛ تشخیص صلاحیت با بخش خصوصی شد
"پرویز قوامی نژاد" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره عملکرد معاونت نظام فنی و اجرایی در گروه مشاوران و پیمانکاران تا نیمه اول سال 97 اظهار کرد: 4 هزار مورد پرونده متقاضیان تشخیص صلاحیت پیمانکاری در گروه مشاوران و پیمانکاران بررسی شده که از میان آن ها 615 گواهینامه پیمانکاری و 67 گواهینامه مشاور صادر شده است.

وی درباره آمار ابطال، تعلیق و محرومیت شرکت های پیمانکار و مشاور طی نیمه اول سال، افزود: گواهینامه صلاحیت پیمانکاری و مشاوره 80 شرکت در سال جاری ابطال، تعلیق و محروم شده همچنین درخواست 50 شرکت برای تمدید موقت و اصلاح ظرفیت پیمانکاران و مشاوران مورد بررسی قرار گرفته است.

قوامی نژاد گفت: به استناد آیین نامه تشخیص صلاحیت، شرکت های متخلف مورد برخورد قرار گرفته و 1 تا 3 سال محروم می شوند.(محرومیت تا سقف دو سال از اختیارات استان است)

معاون نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از انتقال وظیفه بررسی و پایش صلاحیت پرونده های شرکت های مشاور و پیمانکار به سمن ها (تشکل های صنفی از جمله شرکت های ساختمانی، انجمن صنفی شرکت های تاسیساتی و انجمن صنفی شرکت های تصفیه آب و فضلاب) خبر داد و گفت: این مهم به دنبال سیاست استفاده از توان تخصصی تشکل ها و نهادهای مرتبط پیشنهاد شده و در حال اجرایی شدن است. در این مورد با برخی انجمن ها  جلساتی برگزار کردیم که با اجرای این سیاست، کار بررسی صلاحیت شرکت ها از سوی انجمن های تخصصی و کار نظارت عالیه،بررسی نهایی و صدور گواهینامه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود.

وی همچنین از دستور کار قرار گرفتن تبدیل بایگانی راکد پرونده های فیزیکی و قدیمی تشخیص صلاحیت  به بایگانی الکترونیکی خبر داد که با تلاش معاونت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اجرایی می شود.

انتهای پیام./

 

https://thmporg.ir/vdcg.z9qrak9tzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما