انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
قرار قابل تامل استاندار تهران با مدیران اقتصادی بخش خصوصی تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محمدحسین مقیمی در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان تهران که در ساختمان استانداری تهران برگزار شد گفت: از آقای ترکی برای برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی می کنم. این جشنواره موجب می شود اشتباهات کمتر شده و نقاظ مثبت ما افزایش یابد. شاید باید گفت این یک آزمایش و مقایسه است تا پس مرورکارها در دستگاه های اجرایی در طول سال چه نمره ای می گیرند.

وی افزود: باید مشارکت مردم در کارها را افزایش داده و سلامت اداری را ارتقا دهیم و لازمه اینها همه تحقق کامل دولت الکترونیک است. باید گفت در سالهای اخیر خیلی مورد تهاجم قرارگرفتیم و در چند ماه گذشته شرایط خاصی در کشور حاکم شده و ارزیابی های ما باید بر اساس شرایط فعلی باشد.در جنگ اقتصادی دشمن از همه امکانات استفاده کرده تا ضربه وارد کند. 

استاندار تهران گفت: سوالات ما باید سوالات دوران جنگ باشد نه در شرایط عادی که این درست نیست. سال گذشته گام اول را برداشتیم و به شهرستان ها سفر کردیم و با حوزه برنامه ریزی شهرستان صحبت کردیم و خواسته ها از سوی مدیران و مردم مکتوب شد. پس از آن با نخبگان صحبت کردیم که برای توسعه شهر چه برنامه ای دارید؟ مجموع این جلسات تبدیل به سند چشم انداز استان تهران شد. قدم دوم امسال یک روز در هفته به اتفاق مدیران صنعتی و اقتصادی به شهرستان ها سفر می کنیم و با همه فعالان بخش اقتصادی تماس گرفته و از اقداماتشان بازدید می کنیم. آنجه می رویم و فقط حرف های آنها را گوش می کنیم.

بحث بعدی ما مسائل اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی است و در برنامه بعدی برای حقوق شهروندی و افزایش بهره وری در استان تهران باید اقدام کنیم. 

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdci.razct1apzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما