انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افتتاح چندین پروژه عمرانی در شهرستان فیروزکوه
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، آیین افتتاح پروژه های شاخص شهرستان فیروزکوه در هفته دولت با حضور "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "مهدی یوسفی جمارانی" فرماندار شهرستان، معاونین فرماندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

در این مراسم، پروژه های آبخیزداری دهستان حبله رود (روستای آتشان و انزها)، پوشش انهار روستای انزها، مرکز اورژانس اجتماعی سطح ۳ فیروزکوه، ۲۴۲ واحد از پروژه مسکن مهر، پروژه های تفریحی شهر فیروزکوه( زیپ لاین، پل معلق و آبشار صخره ای)، بهسازی معابر، روکش آسفالت و جدول گذاری روستای امیریه، و ...افتتاح شد.

براساس این گزارش، با حضور ترکی و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، پروژه آبخیزداری دهستان حبله رود (روستای آتشان و انزها)، بمنظور کنترل سیل دهستان حبله رود با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. 

گفتنی است؛ در گذشته وقوع سیل به این روستا خسارت 10 میلیاردی وارد کرده بود که ترکی تاکید کرد برای تکمیل پروژه های آبخیزداری و جلوگیری از خسارت های بارش های فصلی این موضوع در شورای برنامه ریزی استان به بحث و بررسی گذاشته شود.

همچنین پروژه پوشش انهار روستای انزها،با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیون و ۵۰۰ تومان بمنظور لایروبی انهار زراعی افتتاح شد.

در ادامه سفر رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان به فیروزکوه، مرکز اورژانس اجتماعی سطح ۳ با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان، با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران به بهره برداری رسید.

همچنین ۲۴۲ واحد از پروژه مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، افتتاح شد.۲۱۶ واحد از این پروژه ها در دشت ناصر و ۲۶ واحد آن در غرقابدره واقع شده است.

براساس این گزارش،پروژه های تفریحی شهر فیروزکوه شامل: زیپ لاین، پل معلق و آبشار صخره ای با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان که با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شده به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه بهسازی معابر، روکش آسفالت و جدول گذاری روستای امیریه با اعتباری بالغ بر ۸۹۵ میلیون تومان،  پروژه آبیاری قطره ای بلوار ۴۵ متری شهر فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، ساختمان دهیاری و دیوار حائل مزار شهدا روستای وزنا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان، افتتاح شد.

در ادامه، ترکی در همایش تجلیل از مدیران، کارمندان، دهیاران و پاسدار نمونه شهرستان حضور یافت و از آن ها تجلیل کرد.

دیگر پروژه های افتتاح شده در هفته دولت 

* مرکز اصلاح نژاد دام سبک، از پروژه های دانش بنیان توسط شرکت دام گستر پیشگام با اعتبار ۸ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان

*ساختمان محیط بانی در منطقه گردشگری تنگه واشی با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان

*کلنگ زنی احداث پل معبر ۱۸ متری و زیرگذر خط مثلث راه آهن با مجموع اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانبه منظور کاهش ترافیک شهری 

به گفته فرماندار فیروزکوه در بخش مرکزی ۲۰ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در بخش ارجمند ۲۵ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در ادامه این سفر ترکی با حضور در روستاهای اندیه، آسور،روستای گردشگری بهان،وزنا ، پروژه های شاخص از جمله ساختمان دهیاری، بهسازی معابر اصلی، جدول کشی و ..را افتتاح کرد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.4qsa2bqixla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما