انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افتتاح دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان ملارد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همزمان با هفته دولت، روز دوشنبه ۵ شهریور کتابخانه های عمومی فرهنگ و شهید آوینی در شهرستان ملارد با حضور نعمت الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مسئولان شهرستان افتتاح شد..

 کتابخانه عمومی فرهنگ روستای بیدگنه بخش مرکزی ملارد با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال توسط دهیاری این روستا تعمیر و بازسازی و به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد تحویل داده شد. اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران نیز مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت تجهیزات، خرید منابع و راه اندازی این ساختمان هزینه کرد.

روستا بیدگنه در جنوبی ترین منطقه شهرستان ملارد با بیش از ۷ هزار نفر جمعیت فاقد هرگونه مرکز فرهنگی است و انتظار می‌رود این کتابخانه با استقبال خوب مردم این روستا رو به رو شود.

کتابخانه شهید آوینی شهر صفادشت از سال ۱۳۸۹ به عنوان کتابخانه عمومی مشارکتی شروع به فعالیت کرد. این کتابخانه به مساحت ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ساخته شد. این مرکز با بیش از ۱۸ هزار نسخه کتاب و ۱۲۰۰ عضو فعال، توسط شهرداری صفادشت به صورت حق انتفاع به مدت ۲۰ سال به اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران واگذار شد. این کتابخانه پس از انجام عملیات استاندارد سازی، ۵ شهریورماه به عنوان کتابخانه نهادی آماده بهره برداری است.

 کتابخانه عمومی شهید آوینی در فرهنگسرای بعثت صفادشت شهرستان ملارد واقع است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.mqsa2bqisla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما