انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افتتاح ۸۴ پروژه با اعتبار ۳۱۲ میلیارد تومان در ملارد
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران صبح دوشنبه، آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان ملارد ویژه هفته دولت با حضور نعمت‌ا‌لله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.

طبق این گزارش، ۸۴ پروژه قابل افتتاح و ۶ پروژه کلنگ زنی در بخش های عمرانی و زیربنایی، بهداشتی و درمانی، خدماتی، آموزشی و فرهنگی و ...افتتاح شد.

از مجموع ۸۴ پروژه با اعتبار ۳۱۲ میلیارد تومانی، ۳۳ پروژه در بخش عمرانی و زیربنایی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان، ۸ پروژه در بخش بهداشتی و درمانی به ارزش ۸ میلیارد تومان، ۱۷ پروژه در بخش خدماتی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، ۴ پروژه در حوزه آموزشی و فرهنگی با اعتبار یک میلیارد تومان، یک پروژه مذهبی با اعتبار ۵ میلیارد تومان، ۵ پروژه کشاورزی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، ۲ پروژه صنعتی با اعتبار ۲۲۶ میلیارد تومان، ۱۴ پروژه ورزشی و تفریحی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان است.

ترکی از مجموعه ورزشی ۱۴ هکتاری اسپورت پارک بازدید و پروژه های پارک ۳ هکتاری مشاهیر، خانه بهداشت در مهرچین و اسفند آباد، کتابخانه شهید آوینی، ساختمان آتش نشانی روستای مهرآذین، پارک و سرای محله روستای صالح آباد، کتابخانه عمومی روستای بیدگنه، سالن ورزشی و زمین چمن روستای اخترآباد،  ساختمان شورای اسلامی و دهیاری ویلا دشت و نوسازی و بازسازی صحن در امامزاده بی بی سکینه را افتتاح کرد.

همچنین در حاشیه این بازدید نعمت الله ترکی با حضور در خانه شهیدان شهسوار بابک، مهدی جبارى و حیدر داداشى از مادران این شهیدان تجلیل کرد.

https://thmporg.ir/vdcj.mevfuqe8hsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما