انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مالیات بر ارزش افزوده شهرستان ها تعیین و تکلیف شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر نعمت الله ترکی در پایان دهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: رودخانه شور روان آب هایی که به شکل خانگی یا فاضلاب های شهری و روستایی در این رودخانه جاری می شوند تصمیم گرفته شد که ۳۵ میلیارد تومان برای دو تصفیه خانه مهم شهرستان اسلامشهر و بهارستان علاوه بر  ردیف اعتباری که پیش از این تصویب شده بود اختصاص یابدو تا پایان سال جاری تصفیه خانه این دو شهر به پایان می رسد.

‌دوم برای کنترل آب های سطحی نامتعارف منطقه غرب و نزدیک فرودگاه ۵ میلیارد تومان پول بابت مطالعه و اجرای پروژه تصفیه خانه روان آب ها در آن منطقه تامین اعتبار شد.

همچنین برای بحث نظارتی محیط زیست در کل آن منطقه هم مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  (۱۰ میلیارد تومان در قالب کمک های فنی و اعتباری برای تسهیلات واحدهای دامی و کشتارگاه ها)  و در کل ۷۰ میلیارد تومان پول برای رفع  مشکل محیط زیستی غرب از جمله بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام تامین اعتبار شد. ۶ دستگاه اجرایی درگیر این موضوع مکلف شدند تا دو ماه دیگر برای پایان دادن به مشکل محیط زیستی و بوی نامطبوع فرودگاه اقدام کنند.

ترکی درباره دستور کار دوم جلسه شورای برنامه ریزی هم گفت: مالیات بر ارزش افزوده شهرستان ها با توجه به مبالغی که از محل مالیات بر ارزش افزوده  در اختیار فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری های هر شهرستان قرار می گیرد مقرر شد تا از این محل برای پروژه های عمران و آبادانی هر شهرستان اختصاص یابد.

 در سال ۹۶ از همین منبع حدود ۲ هزار و پانصد میلیون تومان به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان های استان تهران تخصیص یافته است از این جهت مقرر شد برای پروژه های خاص عمران و آبادانی شهرستان که در حریم روستا نیاز دارند از جمله بیمارستان، مراکز درمانی، آب شرب، تصفیه خانه های فاضلاب، مدارس، مجتمع و سالن های فرهنگی و ورزشی، طبق درخواست هر شهرستان ازاین محل تامین اعتبار و برای اجرای پروژه اقدام شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.tdyiw6d0vgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما