انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سازمان برنامه از استان ها گزارش نظارتی می خواهد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محسنی کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه بررسی سند برنامه ششم توسعه شهرستان پاکدشت با تشکر از اقدام سازمان مدیریت تهران گفت: جای خوشحالی و تشکر دارد، استان تهران که بیشترین جمعیت کشور را در دل خود دارد آغازگر برنامه ریزی عملیاتی برای توسعه شهرستان ها در سند برنامه ششم توسعه کشور باشد. تهران از این نظر می تواند الگوی خوبی برای استان های کشور باشد.

وی افزود: در گذشته برنامه هایی که در سطح ملی نوشته می شد در همان سطح باقی می ماند و عملیاتی نمی شد.اگر این برنامه ها در همه بخش ها از سطح ملی به شهرستان بیاید اتفاقات خوبی در حوزه توسعه و برنامه ریزی می افتد.

محسنی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه باید جایگاه برنامه های ملی در استان و شهرستان ها مشخص شود، اعلام کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور در گام دوم تصمیم دارد از استان ها و دستگاه ملی گزارش نظارتی بخواهد تا با رصد و پایش بداند تا 1400 چه برنامه هایی محقق شده است.

وی اظهار کرد: استان ها باید تمام برنامه های عملیاتی خود را در همان بخش برای مناطق و زیر مجموعه های خود تهیه کند. برای مثال سند محیط زیست، آب، کشاورزی و .. باید به سطح منطقه و جمع بندی استان برسد.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.1qsa2bqipla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما