انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کشور در شمال تهران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، جلسه بررسی سند توسعه در برنامه ششم  استان با برش شهرستان شمیرانات و پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با شهرستان شمیرانات به ریاست نعمت اله ترکی و با حضور فرماندار شمیرانات  و مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان و معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاونین برنامه ریزی دستگاه های اجرایی، در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه سازمانهای جهاد کشاورزی، محیط زیست،منابع طبیعی، امور عشایر، آب و فاضلاب استان، آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی، شركت شهرک های صنعتی،راه و شهر سازی، راهداری و حمل و نقل، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت و درمان، بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان استان گزارش های خود را در خصوص سند توسعه برنامه ششم در استان تهران با برش شهرستانی شمیرانات ارائه دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این جلسه با بیان اینكه گردشگری و ورزش دو حوزه پیشران توسعه در شمیرانات است، گفت: برخورداری از مناظر بكرطبیعی و هتلینگ در شمیرانات و وجود فضای ورزشی كوهنوردی و پیست اسكی ویژگی گردشگری ممتازی برای شمیرانات است.

وی به وجود ٤٣ روستا در شمیرانات در بخش سد لتیان اشاره كرد و گفت: آبرسانی و تصفیه فاضلاب این روستاها نیاز به تصمیم گیری دارد تا پایان برنامه ششم توسعه همه روستاهای بالادست سد از آب شرب و امكانات تصفیه فاضلاب برخوردار شوند.

تركی با بیان اینكه پنج بیمارستان تخصصی در شهرستان شمیرانات خدمات رسانی می كند كه در سطح كشوری مراجعه بیمار دارد، عنوان كرد: تا پایان برنامه ششم توسعه برای كاهش مشكلات بهداشت و درمان شهرستان سه بیمارستان در شمیرانات احداث و بیمارستان یكهزار تختخوابی شهدای تجریش تا دو سال آینده به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی كشور در شمیرانات افتتاح می شود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا پایان برنامه ششم توسعه در شمیرانات امكانات خانه های بهداشت شهرستان با تأمین كامل منابع مهیا شود.

همچنین در این جلسه از سوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مطرح شد؛ بیش از ٧٠ درصد مصوبات سفر استاندار تهران به شهرستان شمیرانات و در جلسه شورای برنامه ریزی استان مشترك با كمیته شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.iqsa2bqiela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما