انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بازدید «ترکی» از نمایشگاه «الکامپ»
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران،نعمت الله تركي به همراه جمعي از معاونان و مديران سازمان با حضور در نمايشگاه بين المللي الكامپ (الكترونيك و كامپيوتر) ضمن بازديد از غرفه سازمان برنامه و بودجه کشور در اين نمايشگاه در جريان تازه ترين دستاوردهاي حوزه الكترونيك و كامپيوتر قرار گرفت.

سامانه بودجه ريزي مبتي بر عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان و سيستم اطلاعات و زيرساخت داده هاي مكاني(sdi-gis) به عنوان يكي از پروژه هاي برتراز طرف استان تهران  در غرفه سازمان برنامه وبودجه در نمايشگاه الكامپ ارائه شده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران ضمن بازديد از غرفه ساير وزارتخانه ها و سازمان ها ، سيستم هاي جديد ارتباطي در حوزه دولت الكترونيك از پنج طرح ارائه شده در سازمان برنامه و بودجه كشور كه دو طرح آن از سوي استان تهران است بازديد كرد.

گفتني است، زهرا اربابي معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني سازمان برنامه و بودجه كشور در  اين بازديد حضور داشت.

اربابي با تقدير از استان هايي كه طر ح ها و پروژه هاي خود را در اين نمايشگاه ارائه دادند گفت: تهران به عنوان استان پيشتاز در ارائه طرح هاي الكترنيك در كشور در اين نمايشگاه با دو طرح حضور دارد كه اين قابل تقدير است.

همچنين،بیست و چهارمين دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) از  ٦ الی ٩مردادماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان است.



انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.inzt23nizftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما