انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
اختصاص ٧٠ میلیارد تومان برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،جلسه پیگیری رفع بوی نامطبوع در محدوده منطقه فرودگاه امام خمینی (ره) به ریاست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و با حضور جمعی از رؤسا و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تهران برگزار شد.

تركی در این جلسه با اشاره به ورود دستگاه های آبفا، جهادكشاورزی و محیط زیست برای رفع مشكل بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) گفت: اعتباری برای ساماندهی آبهای نامتعارف صنعتی و كشاورزی در این مسیر پیش بینی شده است و با محوریت اداره محیط زیست استان كمیته ای در این خصوص تشكیل می شود.

وی افزود: براساس اعلام محیط زیست، ٢٨ منشأ اصلی ایجاد بوی نامطبوع مسیر فرودگاه شناسایی شده است و تاكنون مشكل چهار منشأ در بخش دامداری و صنعتی رفع شده است و سایر بخش ها نیز با اعتبار در نظر گرفته شده ساماندهی می شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اعتبار ٧٠ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای رفع این مشكل در جنوب تهران عنوان كرد: لازم است زمان دقیقی از سوی كمیته تشكیل شده برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه در جنوب تهران تعیین شود و همه دستگاه های متولی باید در اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص بسیج شوند.

https://thmporg.ir/vdci.uazct1ar5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما