انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
برنامه ریزی برای استان  باید متناسب با افزایش جمعیت باشد
 به گزارش پايگاه اطلاع رسانی سازمان مديريت و برنامه ريزی استان تهران، کارگر,ه آمایش، محیط زیست و توسعه پایدار استان تهران به ریاست "نعمت اله ترکی" رئيس سازمان با حضور فرماندار ورامین و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
تركی در اين جلسه با بيان اينكه در موضوع تهيه سند آمايش استان تهران شاخص های مؤثر در افزايش جمعيت ١٧ ميليون نفری در حال حاضر و طی١٠ سال آينده بايد مشخص شود، گفت: يكی از وظايف کارگروه آمایش استان ارائه طرح تصميم گيری برای آينده استان است.

 وی افزود: برنامه ريزی در هريك از مناطق، شهرها و روستاها در سند آمايش استان بايد متناسب با افزايش جمعيت لحاظ شود.

 رييس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان تهران با تاكيد بر ضرورت كنترل و نظارت بر اعطای مجوزهای ساخت و رعايت حريم شهرها و روستاها تصريح كرد: در توسعه شهری و روستايی لازم است به همه شاخص ها توجه شود و حريم روستاها به همان شكل حفظ شود. آبادی روستا لزوما تغيير حريم روستا و شكل آن نيست.

تركی از تدوين برنامه توسعه متوازن استان و تبديل آن به سند خبر داد و عنوان كرد: براين اساس اقدامات دستگاهها در راستای اهداف كلان و راهبردها طبق برنامه ششم توسعه نهايی و برنامه عملياتی آن آغاز شده است.

وی در پايان گفت: برای توسعه متوازن شهرستان ورامين همه حوزه ها از جهادكشاورزی تا موضوعات زيست محيطی بايد مورد توجه قرار بگيرد و به فراخور برش شهرستانی و استانی برنامه ششم توسعه در اين بخش نهايی شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdci.3azct1azqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما