انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ارائه گزارش توزیع اعتبارات دستگاه ها مطابق بودجه ٩٧ در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران/ خبرگزاری برنا نوشت: نعمت الله ترکی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به پیگیری اجرای مصوبات سفر استاندار تهران به ١٦شهرستان استان گفت: در پی سفر استاندار تهران به شهرستان های استان،٧٣٠ مصوبه تعیین شد که جلسات پیگیری اجرای مصوبات ١٣ شهرستان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکنون انجام شده است.
وی افزود: شهرستان بهارستان با ١٠٠ درصد اجرای تعهدات تا خردادماه ٩٧ ،بیشترین میزان اجرای مصوبات سفر استاندار را در بین شهرستان های استان به جز تهران،ری و شمیرانات دارد.به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار  ٥٢٩ مصوبه١٦ شهرستان استان تهران به جز تهران،ری و شمیرانات است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به رعایت اصل تطبیق برنامه های اقتصاد مقاومتی استان با برنامه ششم توسعه اشاره و عنوان کرد: از سال ٩٧ توازن منطقه ای در بخش عمرانی و برنامه ریزی در بودجه در نظر گرفته شده است.

ترکی با اشاره به اصل بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در سال ٩٧، ادامه داد: بودجه جاری استان تهران ٦٥٠ میلیارد تومان است که ٥٠٠ میلیارد تومان آن صرف پرداخت حقوق و دستمزد (پیمانی،رسمی و قراردادی) می شود.

وی به اصلاح هزینه بودجه جاری در دستگاه ها برای سال ٩٧ اشاره کرد و افزود:دولت تدبیر و امید شفاف ترین بودجه جاری و عمرانی را از سال٩٢ تاکنون داشته است.

در ادامه براساس گزارش ارائه شده از سوی عسگری،معاون هماهنگی امور برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در توزیع اعتبارات سال ٩٧؛طبق ماده ٨٠ قانون برنامه ششم در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی( طلاق،اعتیاد،مفاسد اجتماعی،حاشیه نشینی،کودکان کار و زنان سرپرست خانوار) ٤٥٠ میلیارد تومان اعتبار برای کل کشور پیش بینی شده است.

وی به منابع در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح های کشاورزی،حمل و نقل عمومی،کارورزی و جوانان،بازسازی و نوسازی صنایع و اشتغالزایی نیز اشاره کرد.
عسگری با بیان اینکه٥٤ درصد درآمد کشور را استان تهران تامین می کند افزود: رشد اعتبارات مصوب استانداری تهران در سال ٩٧ نسبت به ٩٢،  ١١٨ درصد است.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: کارشناسان دستگاه های اجرایی استان تهران می توانند بودجه ریزی عملیاتی را در سطح کشور مدیریت کنند.

در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اعتبارات هزینه ای بر مبنای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد با رأی مدیران دستگاه های استان تهران مصوب شد. 

 

لینک خبر در خبرگزاری برنا

https://thmporg.ir/vdcc.4qsa2bqssla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما