انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران: دستگاه های اجرایی مزایده و مناقصه ها را رسانه ای کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بعد از ظهر امروز شنبه، ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران برگزار شد.

در ادامه این جلسه محمد حسین مقیمی گفت: در جلسات شورای برنامه ریزی دو نماینده از مجلس به عنوان ناظر حضور دارند که از آقای نجفی و میرزایی نیکو  تشکر می کنیم.

وی به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: آقای روحانی گفتند ما می توانستیم با آمریکا کنار بیاییم و شرایط آن ها را قبول کنیم یا اینکه نپذیریم و در ارتباط با شرایط داخلی روال قبل را طی کنیم و سطح توقعات مردم را افزایش دهیم و راه بعدی هزینه بیشتری برای ما ایجاد می کرد و آن این که شرایط آمریکا را نپذیریم و مقاومت خود را ادامه دهیم و از امکانات کشور بیشتر استفاده کنیم تا دیدگاه های رهبری و توقعات را محقق کنیم.

در این دوره برای انجام تکالیف و مسئولیت ها شرایط فعلی را درک کنیم و در تصمیم گیری  تصمیم سازی دقت بیشتری کنیم و با حفظ وحدت و توجه به نیاز های مردم مشکلات را حل کنیم و با مقاومت شرایط اقتصادی را مدیریت کنیم. زمان جنگ هم شرایط اقتصادی سخت بود اما امکانات تا این حد نبود. آن دوران تولید برق پایین و انرژی به این میزان تولید نمی شود و کارخاجات ما مثل صنایع سیمان و فولاد کفاف نیاز کشور را نمی داد. 

*هشدار استاندار به مصرف کنندگان انرژی در دستگاه های اجرایی

امروز شرایط را باید درک کنیم و همه دستگاه های اجرایی در مصرف برق و گاز و آب باید استانداردها و بخشنامه ها را رعایت کنند و اگر مصرف کنند قطعا انرژی را قطع می کنیم. بعد از ساعت 2.5 عصر سیستم های سرمایشی در تمامی دستگاه ها باید قطع شود. اگر در تهران دقت نکنیم و صرفه جویی انجام ندهیم با مشکل آب روبرو می شویم.

استاندار تهران گفت: در سفرهای خارجی و سفرهای استانی ساعات و روزهایی را در نظر بگیرید که هزینه های زیادی متحمل دولت نشود. ساعت کاری همان 8 ساعت است اما کار با کیفیت باشد و در افزایش بهره وری بکوشیم. 

*مدیران مراقب مصاحبه هایشان باشند

مقیمی اظهار کرد: مدیران مصاحبه های هزینه ساز را کنار بگذارند و فقط عملکرد خودتان را بگوئید. برخی مصاحبه هایی انجام می دهند و بعد باید ساعت ها بنشینیم تا آن را درست کنیم و این برای دولت هزینه ساز است. 

*4 اولویت استان تهران برای مدیران

وی گفت: باید اختلافات را کنار گذاشته و دست به دست هم از منابع استان به درستی استفاده کنیم. امروز موضوع اشتغال و تولید و حمایت از اقشار کم درآمد همراه با مدیریت نقدینگی در تهران اولویت برنامه های تهران است. 

استاندار تهران توقف هر واحد صنعتی و کشاورزی را ضرر بزرگی برای تهران عنوان کرد و گفت: سعی کنید با تخلف برخورد کنید اما واحدی را متوقف نکنید. 

*دستگاه ای اجرایی مزایده و مناقصه ها را رسانه ای کنند

مقیمی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه سال جاری میز خدمت در دستگاه های اجرایی الزامی شده است گفت: باید به میز خدمت بهاداده شود و شفاف سازی توسعه یابد تا از فشاد جلوگیری شود. قراردادها اعم از مزایده و مناقصه ها را در سایت ها قراردهید تا مردم از همه فعالیت های اقتصادی سازمانها قرار بگیرند.

استاندار تهران گفت: احتمال دارد در دستگاه های اجرایی برای صرفه جویی در مصرف برق تغییراتی در ساعات اداری یا خاموش کردن سیستم های سرمایشی را ساعتی کنیم.

https://thmporg.ir/vdch.mnzt23nzwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما