انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیگیری اجرای ۳۹ مصوبه شورای برنامه ریزی در پاکدشت؛

ترکی: احتکار بودجه از سوی دستگاه اجرایی ظلم به شهرستان ها است

ترکی: احتکار بودجه از سوی دستگاه اجرایی ظلم به شهرستان ها است
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، صبح امروز سه شنبه، نشست پیگیری مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با شهرستان پاکدشت به ریاست ترکی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و با حضور ابراهیمی مشاور عالی استاندار،چالویی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مدیران دستگاه ها مرتبط با اجرای مصوبات شهرستان پاکدشت برگزار شد.
 
تصمیماتی که با حضور استاندار تهران در سفر به شهرستان های استان به تصویب رسیده است در نشستی با حضور نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اجرا پیگیری می شود.
 
امروز نشست پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان پاکدشت برگزار شد.
در این جلسه 39 مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان پاکدشت بررسی شد و نمایندگان دستگاه های استانی و شهرستانی از جمله معاونت امور عمرانی استانداری و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان از روند پیشرفت و تحقق اجرای این مصوبات گزارش هایی ارائه دادند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه گفت: دستگاه ها استان باید همه توان و ظرفیت خود را برای تحقق مصوبات شهرستانی به کار بگیرند تا توسعه و آبادانی شهرستان ها محقق شود.

وي ادامه داد: احتكار بودجه توسط دستگاه هاي اجرايي ظلمي آشكار نسبت به آينده شهرستان است. 
 
وی افزود: شهرستان پاکدشت فرصت های طلایی زیادی برای ایجاد اشتغال دارد که باید از این فرصت ها به خوبی استفاده شود و در این مسیر بروکراسی های اضافی اداری باید حذف شود.
 
ترکی با بیان اینکه دستگاه ها راهکارهای قانونی برای همراهی با دستگاه هاي نظارتى در اجرای مصوبات به ویژه در بخش اشتغالزایی را به کار بگیرند تاکید کرد:  پیش بینی می شود بیش از 65 درصد مصوبات در شهرستان پاکدشت اجرایی شود.
 
در این جلسه اجرای مصوبات جاده کمربندی پاکدشت،پیگیری آب شرب روستایی با اعتبار 4 میلیاردی،ساماندهی واحدهای صنفی شهرستان،تصفیه خانه شهرک های صنعتی پاکدشت و ایجاد سایت پسماند برای شهرستان پاکدشت  مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdce.x8zbjh8zv9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما