انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استانداری ۱۷۰۰ نیرو اضافه دارد/ ترکی: میزخدمت اجرایی شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران صبح امروز یک شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان تهران اعلام شد: فقط در استانداری تهران 2400 نیروی انسانی داریم که 1700 نفر آن مازاد هستند و اینها باید ساماندهی شود. 

*عیسی فرهادی فرماندار تهران: در تهران اداره بهداشت اردبیل با یک میلیون و نیم جمعیت 700 پست سازمانی و تهران با 8 میلیون جمعیت 600 پست سازمانی دارد؟ این استخدام ها و گزینش های نیروی انسانی باید مدیریت شود.

*مقیمی استاندار تهران: در برنامه پنجم گفته شد باید سالانه رشد 8 درصدی داشته باشیم که به آن نرسیدیم. نیروی انسانی ما برای این برنامه تربیت نشده بود برای همین نتوانستیم. الان 64 هزار نفر ورودی داریم و 3 هزار نفر خروجی از دستگاه های اجرایی داریم در حالی که باید از ازای خروج 3 نفر یک نفر وارد شود.

*الان در استانداری تهران 1700 نیرو اضافه داریم. متاسفانه در تهران همه خود را محق می دانند تا در مدیریت تهران دخالت کنند و خود استانداری اصلا گم شده است.

*من در اراک 2 نیرو خواستم استخدام کنم و معاون من 10 نامه نوشت که نمی تتوانیم نیرو بگیریم و وقتی به تهران آمدم دیدم 1700 نیرو اضافه دارند.

*اگر اختیار داشتم مشکل تهران را حل کنم به وزارتخانه ها می گفتم چه کار به مدیرکل دارید. مگر در استانها مدیرکل ها هر روز به وزارتخانه می روند. مگر مدیرکل چقدر وقت دارد. یکی از فرماندهان نظامی و انتظامی در جلسات حضور پیدا نمی کند.

*اگر شهرداری به داد ورزش تهران نرسیده بود ما امکانات ورزشی پاسخگوی مردم نبود و آبروی تهران را خرید. در کشور ما یک متر فضای ورزشی داریم و در شهر بهارستان تهران سرانه ورزشی 4 سانتی متر است. وقتی غروب در این شهرستان می رویم انگار تظاهرات است چون 2 برابر استان ایلام جمعیت دارد. جمعیت پردیس با 700 هزار نفر یک بیمارستان دارد.

*وضعیت ما در تهران در همه شاخص ها غیر از سرمایه گذاری و اشتغال و سلامت مناسب نیست. این استان از نظر مدیریت استانی گمی است انگار اصلا وجود ندارد و باید این هویت به تهران بازگردد. همچنین باید وضع موجود را آسیب شناسی کنیم. چرا 2000 نیرو از استانداری های کشور می خواهند در استانداری تهران شاغل شوند؟

*اینها باید تربیت و مدیریت شود. اینها نیاز به آموزش دارد. مدیر شرکت تویوتا می گفت کارکنان این کارخانه همه خود را عضوی از خانواده تویوتا می دانند و برای رشد آن تلاش می کنند. ما چطور می توانند با این همیت را ایجاد کنیم. 

*نعمت الله ترکی: هشت برنامه داریم که در موضوع سلامت اداری اولویت ما است. موضوع ساختار منابع انسانی هم در دستور کار است تا سند آن با مشارکت دانشگاه تدوین شود. همچنین بحث هوشمند سازی اداری هم در دستور داریم. بعد از اجرای مصوبه میزخدمت که آیین نامه آن هم تدوین شده از دستگاه های اجرایی مطالبه خدمت داریم و باید پاسخگو باشند. 

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.xnzt23nzzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما