انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیگیری اجرای ۳۷ مصوبه شورای برنامه ریزی در ملارد؛ ۸۰ درصد پیشرفت داریم
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، جلسه پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در شهرستان ملارد که پیش از در سال 96 در جریان سفر استاندار به این شهرستان مصوب شده بود صبح امروز سه شنبه، به ریاست "نعمت اله ترکی"، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران و با حضور "حسن بیگی" معاون سیاسی استاندار، فرماندار ملارد و مدیران استاني و شهرستاني برگزار شد. 

 در اين جلسه، مصوباتی که در جلسه شورای برنامه ریزی مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد در محل فرمانداری برگزار شد،پيگيري و میزان پیشروی عملکرد و موفقیت دستگاه های مختلف در حوزه مصوبات، مورد بررسی قرار گرفت.

 در اين جلسه مقرر شد؛ در صورت عدم اجراي هريك از مصوبات، كار پيگيري توسط مدیران دستگاه های مربوطه  انجام شده و علت انجام نشدن آن نیز گزارش شود و زمان بندی دقیقی نیز برای اجرای مصوبات اجرا نشده تعیین شود.

 ترکی در در پایان نشست به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در این جلسه 37 مصوبه را مورد بررسی قرار دادیم و حدود 80 درصد مصوبات انجام شده و یا در حال پیگیری است. همچنین برای بعضی از مصوبات مطرح نشده نیاز به زمان داریم که این زمان را تا حدود یک تا دو  ماه  برای این مصوبات در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد : بعضی از مصوبات دارای اهمیت خاصی هستند. برای مثال بیمارستان ملارد و مرکز دفع زباله ها در اختر آباد از جمله مصوباتی هستند که با سرعت و دقت بیشتری در حال پیگیری است وتمامی مصوبات در حال عملیاتی شدن هستند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcf.ydyiw6dyygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما