انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به آمادگی شهرک صنعتی "پیشوا" برای جذب سرمایه گذار، گفت: شهرک صنعتی پیشوا جزء مصوبات شورای برنامه ریزی استان است که مقرر شد شرکت شهرک های صنعتی استان تهران برنامه ریزی لازم را برای قیمت گذاری زمین، تقسیط پرداخت تسهیلات انجام داده و گزارش را به دبیرخانه شورای برنامه ریزی ارسال کند.

وی با بیان اینکه این شهرک صنعتی هم اکنون آماده پذیرش سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بویژه در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه 110 هکتار زمین در اختیار شهرک قرار داده شده تا کنون 40 درصد ظرفیت تکمیل و 60 درصد باقی مانده است.

ترکی گفت: همه زیرساخت های آب، برق، گاز، تلفن شهرستان برای شهرک آماده است و از لحاظ شرایط جغرافیایی و مسیر تردد و دسترسی مطلوب و مهیا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: اولویت سرمایه گذاری در این شهرک برای صنایع تبدیلی کشاورزی است که البته امتیازهایی هم برای متقاضیان در نظر گرفتیم.

گفتنی است؛ سال گذشته بود که جلسه شورای برنامه ریزی استان در پیشوا جلسه ای مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان برگزار کرد و 32 مصوبه داشت؛ از این تعداد تاکنون 60 درصد مصوبات اجرایی شده، 20 درصد در حال اجرا است و 20 درصد هم باید دستگاه های اجرایی براساس برنامه زمان بندی تا پایان برنامه ششم توسعه انجام دهند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdce.o8zbjh87x9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما