انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
 ۱۰۵ طرح نیمه تمام قابل واگذاری در استان تهران/مدیران آموزش می بینند
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ سیدحسین هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: طرح های نیمه تمام عمرانی سایر دستگاه های اجرایی باید درکارگروه مطرح شده و ماهی یکبار پیشرفت کار را به من گزارش شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی تهران به آقای ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفتیم تا پایان اسفندماه یک دوره کوتاه مدت برای مدیران مرتبط با روند واگذاری طرح های دستگاه های اجرایی استان برگزار شود تا با تسلط کافی بر قانون، بر مسیر واگذاری این طرح ها سرعت ببخشند.

هاشمی تاکید کرد: واگذاری طرح های نیمه تمام به مردم با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید و استانداری تهران است.

استاندار تهران با اشاره به مذاکره با هیات های خارجی برای واگذاری طرح های نیمه تمام در استان یادآور شد: توسعه صنایع غذایی، فناوری های پیشرفته(های تک)، نوسازی صنایع و بحث سرمایه گذاری مشترک از جمله موارد طرح شده در مذاکرات با هیات های خارجی است.

وی جذب سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی فناوری های پیشرفته جنوب استان و منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی(ره) که ساخت آن تازه آغاز شده را از اولویت های تهران ذکر کرد.

هاشمی گفت: کمک به گسترش روند صادرات استان تهران و افزایش همکاری های استانی با سایر کشورها از دیگر موضوعات مورد مذاکره با هیات های خارجی در چندماه گذشته بود.

استاندار تهران با ابراز تعجب نسبت به واردات میوه باوجود میوه های باکیفیت ایرانی در بازار اظهار کرد: با قاچاق میوه باید به شدت برخورد و از آن جلوگیری شود. کار قاچاق میوه از کانال های خاصی انجام می شود که در این ارتباط افرادی حرفه ای دخیل هستند.

هاشمی تاکید کرد: باید با واردات غیرقانونی و قاچاق میوه از مرزهای کشور برخورد شده و از ورود آن ها به استان های مرکزی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcakin6149nw.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما