انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سالانه ۱۵۰ هزار مشترک به شبکه برق تهران بزرگ اضافه می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در آیین افتتاحیه 8 پروژه شاخص این شرکت اظهار کرد: سالیانه ۱۵۰ هزار مشترک به شبکه برق اضافه شده و هر ساله برای متقاضیان جدید برق تدابیر ویژه ای برای تامین برق مستمر اتخاذ می شود.

صبوری افزود: در این ایام ۸ پروژه شاخص در صنعت برق با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود، همچنین با بهره برداری از سامانه ۱۵۲۱ در شرق و غرب تهران از تردد ۴۰۰ هزار مراجعه حضوری به مناطق ۲۲ گانه جلوگیری می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: امروزه بیش از ۹۵ درصد تجهیزات صنعت برق در داخل کشور طراحی و راه اندازی می شود و ایران از این نظر در رتبه نخست خاورمیانه و چهاردهم جهان قرار دارد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یکی از بزرگترین شرکت های توزیع برق خاورمیانه و مسئول برق چهار میلیون و پانصد شهروند تهرانی است.

صبوری ادامه داد: توزیع برق تهران بزرگ برق ۱۵ درصد مشترکین کشور را تامین می کند و با توجه به موقعیت سیاسی و جغرافیابی تهران و وجود مراکز حساس دولتی، نظامی و ترافیک جمعیتی وظیفه مهمی در تامین برق مطمئن و پایدار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: احداث وتوسعه شبکه برای پاسخگویی به مشترکین جدید، طرح های بهینه سازی بخشی از شبکه برای ارائه خدمات پایدار با توجه به فرسوده بودن ۴۰ درصد شبکه توزیع نیز به بهره برداری می رسد و هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه را پیگیری می کنیم.

وی درباره اجرای پروژه های کاهش تلفات و کسب رتبه نخست این شرکت در کشور در این زمینه اظهار کرد: پیک تابستان سال جاری ۴۷۰۰ مگاوات با ۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته بود، با همین روند در سال آتی به ۵۰۰۰ مگاوات می رسد. بنابراین متعهد شدیم پیک شهر تهران حداکثر تا ۴۵۰۰ مگاوات در تابستان ۹۷ باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این مراسم از استاندار تهران درخواست کرد با تغییر ساعت کار اداری در تهران حدود 15 درصد از مصرف برق کاهش یابد. به گفته صبوری  ۲۰ درصد مصرف از انرژی های تجدید پذیر باید باشد.

وی گفت: تهیه برنامه استراتژیک شرکت با افق ۱۴۰۰ سال و هدفگذاری شاخص های استراتژیک آغاز مطالعات طرح جامع توسعه شبکه برق برای شرق تهران از جمله اقدامات انجام شده شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره راه انداری سامانه ۱۵۲۱ گفت: این سامانه برای تحقق دولت الکترونیک، توسعه خدمات غیر حضوری، رعایت منشور حقوق شهروندی اقدام به راه اندازی و اجرای این طرح کرد. کاهش مراجعه حضوری افزایش بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز، پاسخگویی مکانیزه به مشترکین و متقاضیان برق، از جمله مزیت های این طرح است.

صبوری اضافه کرد: این سامانه ابتدا در شهریور ماه در محدوده جنوب شرق تهران به شکل آزمایشی شروع بکار کرد و در حال حاضر با اضافه شدن سامانه غرب تمام مناطق پوشش دهی این سامانه را دارند و از ابتدای سال ۹۷ خدمات غیر حضودی خواهد شد. با این سامانه شهروندان تهرانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند بدون مراجعه به مناطق برق از طریق سامانه در خواست انشعاب برق و خدمات پس از فروش شامل تغییر نام و جابه جایی کنتور اصلاح انشعاب آزمایش کنتور پاسخگویی صورت حساب پرداخت صورت حساب و ...دریافت کنند.

https://thmporg.ir/vdce.z8zbjh87z9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما