انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افتتاح و کلنگ زنی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در قرچک
مسعود مرسل پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افتتاح و کلنگ زنی ۳۸ پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: نکته مهم این است که اعتبارات تمامی پروژه های کلنگ زنی هم تامین و هم تخصیص داده شده است.

وی افزود: بخشی از این اعتبارات در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی با کمیته مشترک برنامه ریزی شهرستان و بخشی از اعتبارات دهیاری و بخشی هم از گذشته تامین شده است.

فرماندار قرچک به رویکرد فرهنگی و تولید اشتغال شهری و روستایی در همه پروژه ها اشاره کرد و گفت: ساختمان مسکونی ۹۶ واحدی ویژه کارگران، بیمارستان ۹۶ تخت خوابی و افتتاح کارخانه تولید پارچه رو مبلی در دو فاز (توسط بخش خصوصی ساخته شده، با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در فاز اول نزدیک ۵۰۰ نفر نیروی کار جذب می کند ) از جمله مهمترین پروژه هاست.

وی درباره برنامه ها و اولویت های شهرستان قرچک در سال ۹۷ گفت: گسترش شهرک صنعتی، ساخت و ساز و راه  اندازی واحدهای تولیدی توسط بخش خصوصی، گسترش کارخانجات خارج از شهرک صنعتی در حوزه مواد غذایی، تولید محصولات آهنی (سیم خردار و میلگرد)،تصفیه خانه فاضلاب، پروژه کمربندی شمالی پیگیری احداث بیمارستان دوم شهرستان در منطقه پویینک و چند پروژه ویژه اشتغال روستایی از جمله مهمترین پروژه های ما است.

فرماندار قرچک گفت: بیمارستان ۹۶ تخت خوابی توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اسفند ماه افتتاح می شود.

مرسل پور با بیان اینکه مدیریت بحران یکی از رویکردها و اولویت های ما در سال ۹۷ است، گفت: احداث سوله های بحران، ایجاد ایستگاه های آتش نشانی در روستاها برای تامین بخشی از نیازهای ما در مواقع بحران است.

وی افزود: در اشتغال روستایی تاکنون ۱۲ مجموعه حقیقی و حقوقی برای استفاده از تسهیلات روستایی به استانداری معرفی کرده ایم (براساس تفاهم نامه استانداری با بانک سینا) اولویت و شاخص ما در سال آینده پروژه های اشتغالزایی و گسترش فعالیت بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان قطار شهری، تقاطع نیمه سطح ریلی راه آهن، احداث گلخانه در حریم شهر، (تاکنون  ۹ گلخانه صنعتی را افتتاح و در دست افتتاح داریم) در بخش شیلات ایجاد پرورش ماهی (اشتغال مستقیم ۳۰ نفر، هر گلخانه اشتغال مستقیم ۸ نفر) ساخت چند درمانگاه، تکمیل کارخانه سیم و مفتول در جاده پردیس و اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر  از دیگر برنامه های ما در زمینه اشتغال در سال آینده است.

به گفته مرسل پور  روستاهای شهرستان قرچک در زمینه آبرسانی و گاز شهری مشکلی ندارند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdce.78zbjh87w9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما