انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس و کارشناسان گروه مشاوران و پیمانکاران مدیریت نظام فنی و اجرایی استان تهران، به منظور آشنایی کارشناسان این گروه با ضوابط و نحوه فعالیت شرکتهای متقاضی، 29 مهرماه از شرکت صبا شیمی آریا، (تولید کننده و مجری رنگ های ترافیکی) دیدن کردند.
«مهرزاد ذبیحی» رئیس گروه مشاوران و پیمانکاران در این خصوص گفت: به منظور تحقق ماده (10)  آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران مبنی بر ارزیابی شرکت ها بر اساس کمیت و کیفیت اجرای قرارداد های عمرانی، بازدید از نحوه عملکرد شرکت ها در دستور کار این گروه قرار گرفته است.
وی افزود: اجرای آزمایشی ارزیابی کارشناسان این گروه با ضوابط و نحوه اجرای آئین  یادشده در خصوص شرکتهای متقاضی پایه سه، در دستور کار قرار گرفته و بازدید از پروژه های ذیربط به منظور توانمندسازی پرسنل این گروه شروع و در حال اجرا می باشد.
و یادآور شد: در آینده نزدیک پس از انجام مکاتبات لازم با امور پیمانکاران و مشاوران سازمان برنامه و بودجه کشور، پیشنهاد می شود که «تهران» به عنوان نخستین استان کشور، ارزیابی قرارداد های اجرا شده توسط شرکت های پایه سه را با همکاری مشاورین، دستگاه های اجرایی و شورای فنی استان در دستور کار قرار دهد تا در امتیاز صلاحیت آنها تاثیر داده شود.
 
https://thmporg.ir/vdch.xnqt23nv-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما