انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست هماهنگی اجرای سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ با حضور «مسعود افشین» معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاونین برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان های استان تهران برگزار شد.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: آخرین سرشماری کشاورزی در سال ۱۳۹۳ انجام شده و این سرشماری، ششمین سرشماری کشاورزی کشور است که هدف از اجرای آن، فراهم کردن اطلاعات لازم برای برنامه ریزی صحیح در بخش کشاورزی خواهد بود.
قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری کشاورزی استان تهران اظهار داشت: فرایند اصلی سرشماری از ۱۲ آبان ماه آغاز  می شود و  به مدت  ۴۵ روز ادامه خواهد داشت و ماموران سرشماری، اطلاعات بیش از ۶۰ هزار بهره بردار حوزه کشاورزی در استان تهران را پرسش و ثبت خواهند کرد.
«مسعود افشین» با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر در رده های اجرایی مختلف سرشماری اعم از آمارگیر، کارشناس، معاون فنی و رده های ستادی حضور خواهند داشت، افزود: حوزه های کاری مأموران آمارگیر در شهرستان های استان مشخص شده و براساس آن، سازمان اجرایی در سایر رده ها اعم از کارشناسان، معاونین فنی و رده های ستادی و پشتیبانی شکل گرفته و شرح وظایف آنان نیز تعیین شده است.
وی افزود: در روزهای آینده، آموزش های تخصصی برای نیروهای آمارگیر برگزار و سپس بطور رسمی از ۱۲ آبان همزمان با سایر نقاط کشور فرایند سرشماری در استان تهران انجام می شود.
وی یادآور شد: بر اساس فرمان رئیس جمهور محترم، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه از جمله فرمانداری های استان تهران و بخش های زیرمجموعه، همکاری و تعامل سازنده ای در اجرای ششمین سرشماری کشاورزی خواهند داشت و ان شالله با همکاری هم شاهد اجرای مطلوب و با کیفیت این سرشماری در استان تهران خواهیم بود.
https://thmporg.ir/vdcd.s052yt0zxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما