انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جلسه آموزشی توجیهی ارزیابی عملکرد بصورت برخط توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، به مدت 5 ساعت برای متولیان و ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه­ریزی 31 استان کشور برگزار شد.

با توجه به آغاز فرایند ارزیابی عملکرد سال 1402 دستگاه­های اجرایی استان و ابلاغ شاخص­های عمومی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در انجام ارزیابی عملکرد سال جاری، شاخص­های عمومی که در سه محور رضایت­مندی مردم، ارتقای بهره وری و تعالی و محور عدالت تدوین گردیده بود توسط واحدهای تخصصی سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر دستگاه­های اجرایی ارزیاب: نظیر وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سازمان بهزیستی کشور، دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان ملی بهره وری ایران آموزش داده شد.
در این جلسه کلیه ارزیابان شاخص­های عمومی سطح استان اعم از کارشناسان مربوطه در سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان و ارزیابان بیرونی نظیر: اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل بهزیستی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند. 
در ادامه هر یک از حاضرین به بیان سوالات و ابهامات مربوط به فرایند و شاخص­های عمومی ارزیابی عملکرد پرداختند و سوالات از سوی واحدهای تخصصی پاسخ داده شد.
 
https://thmporg.ir/vdce.e8pbjh8vn9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما