انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در گفتگوی اختصاصی عنوان شد؛

۳ هزار تهرانی وارد بازار کار شدند

۳ هزار تهرانی وارد بازار کار شدند
محمدرضا مس فروش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از بهره برداری ۲۵ طرح صنعتی خبر داد و گفت: این طرح ها در صنایع مختلف پلاستیک سازی، شیمیایی، غذایی، سلولزی، فلزی، نساجی افتتاح شده است.

وی افزود: به صورت نمادین، سه واحد صنعتی که در تولید مصنوعات فلزی سنگین، انواع نایلکس های تخریب پذیر، بلبرینگ و انواع فولاد درشهرک صنعتی شمس آبادفعالیت می کنند مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: این طرح ها با اعتبار سرمایه گذاری حدود ۵ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳ هزار نفر ایجاد شده است.

مس فروش ماموریت سازمان صنعت، معدن و تجارت را در دو محور ایجاد طرح های دانش بنیان(هایتک) و ساماندهی واحدهای صنعتی پراکنده در استان دانست و گفت: این دو ماموریت بزرگی است تا آشفتگی واحدهای صنعتی را برطرف کنیم اما قدری زمان بر است؛ طرح های دانش بنیان با توجه به ضرورت های زیست محیطی و جمعیتی پایتخت انجام می شود.

وی افزود: برای ساماندهی، تجمیع و انتقال واحدهای صنعتی پراکنده تسهیلات و زمین در اختیار آن ها قرار می دهیم.

مس فروش با اشاره به مشارکت صد در صدی بخش خصوصی در ایجاد و بهره برداری طرح های اخیر صنعتی گفت: ما در تهران آماده پذیرایی از صاحبان سرمایه در حوزه های صنایع دانش بنیان هستیم و براساس شعار حمایت از تولید، توسعه اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdci2.a3tt1a5ccb.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما