انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
عبور رقم تسهیلات بانکی از مرز ۲ هزار میلیارد؛ بانک های برتر معرفی شدند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، محمدرضا مس فروش در جلسه بررسی مشکلات بانکی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان تهران که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در دومین جلسه این ستاد عملکرد سال 95 بانک ها و موضوع سرعت بخشیدن رونق اصناف مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: از سال گذشته تا شش ماهه نخست امسال تعداد 4 هزار و 260 جلسه در زمینه رفع موانع تولید استان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه روند اجرای مصوبات امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده است، گفت: سال ٩٥ از ٢هزار و 458 مصوبه هم یک هزار و  288 مورد آن اجرا شده و در سال جاری از ٤٦٧ مصوبه، ٣٠٦ مورد انجام شد.

مس فروش با اشاره به فراوانی مشکلات تولیدکنندگان در ستاد تسهیل که بیشتر مربوط به سیستم بانکی، مالیات و تامین اجتماعی است، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال از ٤٦٧مورد مصوبه، ١٢١ مورد در بخش مالیات، ٦٩ مورد تامین اجتماعی و ٢٦٥ مورد هم مربوط به بانک ها است.

وی میزان پرداخت مستقیم بانک ها در بخش رونق تولید را در سال ٩٥ را یک هزار و 167 مورد و با ارزش یک هزار و 442 میلیارد و 354 میلیون تومان دانست و افزود: میزان پرداخت تسهیلات از طریق سامانه نیز ٥٠٢ مورد و با اعتبار٤٢٣ میلیارد و ٨٥٠ میلیون تومان بود.

وی به عملکرد بانک ها در بخش پرداخت اعتبارات اشاره کرد و گفت: بانک های صادرات، ملی و صنعت و معدن در پرداخت مستقیم تسهیلات و همچنین بانک های صنعت و معدن، سپه و ملی نیز در بخش سامانه ای رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته مس فروش بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات کشاورزی مستقیم و سامانه ای نیز بیشترین پرداخت ها را داشته است.

https://thmporg.ir/vdcebp8vijh8f.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما