انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، رضا گل محمدی اظهار کرد: در طرح واگذاری اماکن ورزشی استان تهران به بخش خصوصی، 400 مجموعه ورزشی استان تهران امسال اجاره داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه طرح واگذاری اماکن ورزشی از طریق مزایده عمومی انجام می شود گفت: امسال 200 مجموعه ورزشی به هیات های ورزشی استان تهران واگذار شده است. با انتشار آگهی در روزنامه های رسمی کشور، کاربری این مجموعه ها به مدت یکسال به بخش خصوصی واگذار شد.

گل محمدی با اشاره به اینکه سال گذشته در آمد اداره کل از اجاره اماکن ورزشی 10میلیارد تومان بود اظهار کرد: امسال این رقم به 13 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هیات ها باید در زمان شروع فرآیند مزایده عمومی در منافصه های مجموعه های ورزشی شرکت کنند، افزود: براساس قوانین و مقررات رشته های خاص از جمله شنا، ژیمناستیک، والیبال، بسکتبال و هندبال در اولویت بوده و برخی از رشته ها که طبق قوانین فعالیت در داخل سرپوشیده نیست براساس مقررات در این مزایده ها شرکت کنند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران فعالیت در پایگاه قهرمانی ورزشگاه تختی رایگان است.

وی همچنین از حضور 2 تا سه زن در مدیریت هیات های ورزشی استان تهران خبرداد و گفت: زنان علاقه مند به تصدی ریاست هیات ها ورزشی باید در زمان فرآیند قانونی، ثبت نام کنند.

گل محمدی اظهار کرد: در حال حاضر هیات های تیراندازی، اسکواش و اسکیت به صورت سرپرستی اداره می شود که تا آینده ای نزدیک ثبت نام این هیات ها به صورت عمومی آغاز خواهیم کرد.

https://thmporg.ir/vdcicwav2t1ar.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما