انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، سیروس نصیری در شورای عشایری شهرستان فیروزکوه گفت: به منظور افزایش خدمت رسانی و ارتقای شاخص های انسانی عشایر شهرستان، اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به عشایر این شهرستان اختصاص پیدا می کند.

وی بیان کرد: مناطق ییلاقی (سردسیر) عشایری شهرستان فیروزکوه از مناطق مهم عشایری استان تهران است که همه ساله تعدادی از عشایر استان تهران به همراه عشایر میهمان از استان های سمنان، قم و مرکزی در مناطق عشایری این شهرستان حضور پیدا می کنند.

مدیرکل امورعشایر استان تهران با بیان اینکه تمامی راه های عشایری این استان به ثبت رسیده است، گفت: طبق قانون هر گونه تجاوز و سوءاستفاده از راه های عشایری استان تهران تخلف محسوب می شود و طبق قانون با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

*افتتاح اولین کلینیک دامپزشکی فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه هم از افتتاح اولین کلینیک دامپزشکی بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اولین جلسه که در روز 11 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد یکی از مصوبات آن افتتاح کلینیک دامپزشکی بود که پس از گذشت حدود 2 ماه از اولین جلسه این کلینیک راه اندازی شد.

نورالله طاهری افزود: یکی از خواسته های به حق عشایر شهرستان فیروزکوه راه اندازی کلینیک تخصصی دامپزشکی جهت واکسینه شدن دام های عشایری است.

وی اظهار کرد: جامعه عشایری با کمترین امکانات در مناطق صعب العبور هم زندگی می کنند و هم کار تولیدی انجام می دهند و وظیفه همه مدیران دستگاههای این است که به این جامعه تولید کننده خدمت کنند.

گفتنی است، استان تهران حدود 3 هزار خانوار عشایری است که حدود 900 خانوار عشایری این استان در شهرستان فیروزکوه زندگی می کنند.

https://thmporg.ir/vdcakana149n6.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما