انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بودجه بیش از ۷۸ میلیارد تومانی  شهر تهران؛ اعتبار سال ۹۶ افزایش یافت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، احمد اسمعیل وند در اولین نشست کمیسیون برنامه ریزی شهرستان تهران با یادآوری تخصیص 100 میلیارد تومانی به شهرستان تهران، گفت: تاکنون نحوه توزیع این مبلغ مشخص نشده است و ما امیدوار هستیم سهمی مناسب به شهرستان تهران داده شود و امسال افزایش بیشتری نسبت به سال گذشته در بحث اعتبارات داشته باشیم.

وی با تشکر از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان تهران که بدون استثنا در بحث جذب اعتبارات و جذب میزان تخصیصی در سال 95، بسیار خوب عمل کرده اند، اظهار کرد: تمامی دستگاه ها اعتبارات تخصیص یافته را توانسته اند جذب کنند و برگشت از تخصیص نداشته ایم.

معاون برنامه ریزی فرماندار تهران، همچنین با بیان اینکه در بحث پیگیری تخصیص اعتبارات، برخی دستگاه ها پیگیری قوی نداشتند، افزود: ضروری است امسال هم از طریق کمیته تخصیص و هم سازمان برنامه و بودجه از همان ابتدای کار، پیگیر باشند تا تخصیص اعتبارات را به صورت متناسب داشته باشند.

در ادامه جلسه "منصور احمدی" رییس گروه امور زیر بنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در خصوص کلیت بودجه ای و درآمدی استان و شهرستان تهران و نحوه ی توزیع اعتبارات، گزارشی ارایه کرد.

احمدی در مقایسه ای اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان تهران در سال های 95 و 96 نیز گفت: جمع کل این اعتبارات در سال نود و پنج – 648/681 میلیارد ریال و در سال نود و شش – 654/784 میلیارد ریال بوده که 15.11  درصد رشد دارد.

وی همچنین اضافه کرد که جمع کل سرفصل های تخصیص یافته به شهرستان تهران 654/784 میلیارد ریال است که شامل فصل های؛ بهداشت، درمان، حمایتی، توانبخشی، امداد و نجات، ورزش و تفریحات، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، حفاظت از گونه های زیستی، کاهش آلودگی، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و فصل آب و فاضلاب است.
 

https://thmporg.ir/vdcbugbwprhbg.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما