انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
۱۵ بیمارستان مجهز تا ۳ سال آینده در شهرستانهای استان تهران به بهره برداری می رسد.
۱۵ بیمارستان تا ۳ سال آینده در سطح استان تهران به بهره برداری می‌رسد
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سوم آبان ماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند گفت: با توجه به اولویت دولت به بحث های زیر ساختی بهداشت و درمان، ظرف ۲ تا ۳ سال آینده 15 بیمارستان بزرگ استان به بهره برداری خواهد رسید.
علاء الدین ازوجی افزود : بهره برداری از بیمارستانهای بزرگی مانند بیمارستان شهریار که از سال ۶۷ کلنگ خورده و تاکنون به سرانجام نرسیده ، اما در این مدت کوتاه با برنامه ریزی انجام شده این بیمارستان طی دو ماه آتی تجهیز و بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
وی گفت: رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور در تامین اعتبارات عمرانی و تملک بخش عمده ای از منابع به سمت مصوبات رئیس جمهور است و تخصیص اعتبار به پیشنهاد سازمان در ۲ یا ۳ مرحله اتفاق می افتد و در سطح استان چند محور کلیدی طی مراحل اول تا سوم پیش بینی شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود : مصوبات سفر رئیس جمهور محترم و مصوبات شورای برنامه ریزی در یک مسیر و هم جهت هستند و برای ارائه خدمات بهتر به مدرم شریف استان تهران تعیین شده است.
ازوجی گفت : مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان اعتبارات استانی برای شهرستان فیروز کوه است و در سالجاری تلاش می کنیم تا اعتبارات لازم را به شهرستان تخصیص بدهیم.
وی با اشاره به وقوع سیلاب اخیر در استان تهران افزود : ۹۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه به تمامی استانهای درگیر سیلاب در کشور تخصیص داده شد که حدود ۵۰ میلیاردآن برای استان تهران است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت : چارچوب اولیه را استانداری با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت بحران انجام می دهد و تا ماه آینده آن را به شهرستانهای مورد نظر اختصاص می دهیم.
 
https://thmporg.ir/vdcg.y93rak9x7pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما